Gyerekétel-kreátorral együttműködve kínál az Aldi olcsó uzsonnásdoboz-ötleteket az Egyesült Királyságban
Az Aldi Rachel Stirling gyermekétel-kreátorral együttműködésre lépve fejleszt 5 fontnál olcsóbb uzsonnnásdoboz-ötleteket a félév után az iskolába visszatérő gyerekek számára.
Az öt recept igyekszik a gyerekek érdeklődését fenntartani úgy, hogy olcsó marad: szerepel benne reggeli muffin szendvics, sajt- és zöldségspirál, csirkés-répás mini kolbászos tekercs, csokoládés és cukkinis brownie muffin, valamint pepperónis pitta pizza zöldségekkel.
Az ételötletekben szereplő összes hozzávaló kapható a diszkontlánc valamennyi üzletében.
„Az ebédidő sok szülő számára küzdelmes, és igazi kihívást jelent új ötletekkel előállni, hogy az uzsonnásdobozok egyszerre legyenek szórakoztatóak és értékesek – különösen akkor, amikor a családoknak összébb kell húzniuk a nadrágszíjat” – mondta a The Lunchbox Mama, Rachel Stirling.
„De az uzsonnásdobozok nem kell, hogy unalmasak legyenek – eltökéltem, hogy az Aldival együtt megmutatom, hogy rengeteg módja van annak, hogy az uzsonnásdobozokat izgalmasabbá tegyük úgy, hogy közben tápláló ételeket biztosítunk a gyerekeknek az iskolában.”
Mindeközben az Aldi és a szupermarket-óriások az iskolai félévkor indított kezdeményezéseikkel a megélhetési válság közepette igyekeznek a családoknak segíteni az iskolai szünidő költségeit a lehető legalacsonyabban tartani. Az ajánlatok között szerepel a Tesco, az M&S és a Morrisons „a gyerekek ingyen esznek” programja, az Asda 1 fontos gyerekmenüje és az Iceland ingyenes iskolai étkezési utalványai.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >