Gyerekétel-kreátorral együttműködve kínál az Aldi olcsó uzsonnásdoboz-ötleteket az Egyesült Királyságban
Az Aldi Rachel Stirling gyermekétel-kreátorral együttműködésre lépve fejleszt 5 fontnál olcsóbb uzsonnnásdoboz-ötleteket a félév után az iskolába visszatérő gyerekek számára.
Az öt recept igyekszik a gyerekek érdeklődését fenntartani úgy, hogy olcsó marad: szerepel benne reggeli muffin szendvics, sajt- és zöldségspirál, csirkés-répás mini kolbászos tekercs, csokoládés és cukkinis brownie muffin, valamint pepperónis pitta pizza zöldségekkel.
Az ételötletekben szereplő összes hozzávaló kapható a diszkontlánc valamennyi üzletében.
„Az ebédidő sok szülő számára küzdelmes, és igazi kihívást jelent új ötletekkel előállni, hogy az uzsonnásdobozok egyszerre legyenek szórakoztatóak és értékesek – különösen akkor, amikor a családoknak összébb kell húzniuk a nadrágszíjat” – mondta a The Lunchbox Mama, Rachel Stirling.
„De az uzsonnásdobozok nem kell, hogy unalmasak legyenek – eltökéltem, hogy az Aldival együtt megmutatom, hogy rengeteg módja van annak, hogy az uzsonnásdobozokat izgalmasabbá tegyük úgy, hogy közben tápláló ételeket biztosítunk a gyerekeknek az iskolában.”
Mindeközben az Aldi és a szupermarket-óriások az iskolai félévkor indított kezdeményezéseikkel a megélhetési válság közepette igyekeznek a családoknak segíteni az iskolai szünidő költségeit a lehető legalacsonyabban tartani. Az ajánlatok között szerepel a Tesco, az M&S és a Morrisons „a gyerekek ingyen esznek” programja, az Asda 1 fontos gyerekmenüje és az Iceland ingyenes iskolai étkezési utalványai.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >