Gyerekétel-kreátorral együttműködve kínál az Aldi olcsó uzsonnásdoboz-ötleteket az Egyesült Királyságban
Az Aldi Rachel Stirling gyermekétel-kreátorral együttműködésre lépve fejleszt 5 fontnál olcsóbb uzsonnnásdoboz-ötleteket a félév után az iskolába visszatérő gyerekek számára.
Az öt recept igyekszik a gyerekek érdeklődését fenntartani úgy, hogy olcsó marad: szerepel benne reggeli muffin szendvics, sajt- és zöldségspirál, csirkés-répás mini kolbászos tekercs, csokoládés és cukkinis brownie muffin, valamint pepperónis pitta pizza zöldségekkel.
Az ételötletekben szereplő összes hozzávaló kapható a diszkontlánc valamennyi üzletében.
„Az ebédidő sok szülő számára küzdelmes, és igazi kihívást jelent új ötletekkel előállni, hogy az uzsonnásdobozok egyszerre legyenek szórakoztatóak és értékesek – különösen akkor, amikor a családoknak összébb kell húzniuk a nadrágszíjat” – mondta a The Lunchbox Mama, Rachel Stirling.
„De az uzsonnásdobozok nem kell, hogy unalmasak legyenek – eltökéltem, hogy az Aldival együtt megmutatom, hogy rengeteg módja van annak, hogy az uzsonnásdobozokat izgalmasabbá tegyük úgy, hogy közben tápláló ételeket biztosítunk a gyerekeknek az iskolában.”
Mindeközben az Aldi és a szupermarket-óriások az iskolai félévkor indított kezdeményezéseikkel a megélhetési válság közepette igyekeznek a családoknak segíteni az iskolai szünidő költségeit a lehető legalacsonyabban tartani. Az ajánlatok között szerepel a Tesco, az M&S és a Morrisons „a gyerekek ingyen esznek” programja, az Asda 1 fontos gyerekmenüje és az Iceland ingyenes iskolai étkezési utalványai.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >