Gyerekeknek szánt bevásárlókocsival segíti a szülőket a Lidl
Mini-bevásárlókocsikat biztosít üzleteiben a Lidl a gyerekeknek, akik szüleikkel érkeznek bevásárolni. A Lidl UK kereskedelmi igazgatója elmondta, hogy a vállalat igyekszik mindig valami újdonsággal szolgálni annak érdekében, hogy a bevásárlást szórakoztatóvá és a gyerekek számára is elfoglaltsággá tegye.
A bevásárlókocsik nevüket a mini zöldség- és gyümölcsválasztékot jelölő Lidl Oaklands Fun Size-ról kapták. E termékcsaládnak része az Avodillo (bébi avokádó), a Broccoli Trees és a Unicorn répa. A zászlóval és árral ellátott gyerek-bevásárlókocsik a Lidl Egyesült Királyságban működő valamennyi üzletében megtalálhatók lesznek.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >