Gyerekek rajzolták meg a magyar tisztítószermárka egyedi címkéit
A CYCLE áprilisban egy egyedülálló kampányt indított a gyermeknap alkalmából, amelyben 14 év alatti fiatalokat ösztönzött arra, hogy részt vegyenek egy rajzpályázaton. A versenyen a gyerekek hat címkét terveztek meg, a márka limitált példányszámú, környezetbarát tisztítószereihez. Az egyedi termékeket egy csomagban mutatták be, ami nem csupán tisztítószereket, hanem egy gyermekeknek szóló foglalkoztató füzetet is tartalmaz fenntarthatósági témában. A kezdeményezés nem véletlen, hiszen a CYCLE újrahasznosított szerves savakat, köztük ecetet állít elő a zöld és mégis nagyon hatékony tisztítószereihez.
A rajzverseny április 11-től 25-ig tartott, és a kampányt a márka közösségi médiaplatformjain népszerűsítették, ezen felül két influencer is ösztönözte követőit a részvételre. Május 20-án a CYCLE megosztotta a nyertes rajzokat Facebook oldalán, ezzel a limitált kiadású csomag is elérhetővé vált. A márka célja az volt, hogy a gyerekek megmutathassák kreativitásukat a takarítás témájában, miközben a cég felhívta a figyelmet a fenntarthatóságra és a környezetbarát tisztítószerek ismertségét is növelte a családok körében. A fiatalok és a szülők egyre nagyobb ökoszorongást éreznek, ezért a kampány célja az is, hogy edukációval és apró lépésekkel, például a hagyományos tisztítószerek lecserélésével, csökkentse ezt a szorongást. A CYCLE már sok kutatást végzett a témában, és igyekszik jó gyakorlatokat bemutatni rendezvényeken és a médiában egyaránt.
A kampány középpontjában a gyermekek rajzai álltak. A beérkezett alkotások alapján alakították ki a kampány limitált, rajzolt logóját is, hogy látható legyen a kapcsolat a márka és a résztvevők között. Ez a kezdeményezés nemcsak szórakoztatóbbá teszi a takarítást, de a fiatalabb generációt is oktatja a környezetbarát gyakorlatok fontosságára. A kampányban két influencer és egy üzlet is talált értéket. Mindkét influencer a fenntarthatóság üzeneteit népszerűsíti. A limitált gyereknapi csomag tartalmazza a márka által támogatott Banán és a Pompás Piac foglalkoztató füzetet is Fancsikai Esztertől. Emellett Eszter új fenntarthatóságról szóló könyvének megjelenése is egybeesett a limitált kiadású csomag kiadásával, ami tovább erősítette a kampány edukatív jellegét. Trendrakó Marci a TikTok csatornáján videóban hívta fel a figyelmet a rajzpályázatra. A Bijó üzlet pedig annyira megkedvelte a kampányt, hogy három limitált kiadású terméket is árulnak az üzletükben, tovább terjesztve a fenntarthatóság és a kreativitás üzenetét.
Ha vásárlóik is annyira szeretik ezt a kampányt, mint amennyire a CYCLE csapata, akkor mindenképpen hagyományt teremtenek belőle. Olyan jövőbeli kampányokat képzelnek el, amelyek még inkább ötvözik a kreativitást a fenntarthatósággal, folyamatosan bevonva és edukálva közösségüket.
Kapcsolódó cikkeink
Többmilliós adománnyal segítette a rászoruló gyermekeket a PENNY
Ismét több millió forint értékű pénz- és termékadománnyal segítette a…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készült a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >K&H: jó alkalom a pénzügyi nevelésre a gyereknap
A gyereknap jó alkalom lehet arra, hogy a főszereplők számára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >