Gyere el Te is az idei ONLINE, TÉRÍTÉSMENTES Trade Marketing konferenciára!
2022. február 17-én ismét Szerelmem a trade marketing konferencia „Keresd a MUCIt! – Most Useful Creative Innovations” címmel.
A minden nap egyre fontosabbá váló digitális és offline trade marketing eszközökről, innovatív megoldásokról hallhatsz az idei konferencián előadóinktól. (A részletes programot alább olvashatod!)
A konferencián mutatja be először Magyarországon az angliai POPAI Marketing at Retail szervezet a displayek fenntarthatóságának mérésére kifejlesztetett, egyedülálló módszerét.
A friss kutatási eredményekkel az in-store és a digitalizáció világából többen is készülnek előadásukban.
A StarStore – Év Kereskedője 2021 verseny kategóriagyőztesei közül idén is lesznek előadók, akik bemutatják azokat a értékesítés támogató eszközöket és ügyfélélményt nyújtó megoldásokat, amelyek hozzásegítették Őket a cím elnyeréséhez.
A PICK és a SPAR képviselői összefoglalják az idei POPAI Student Design Awards tapasztalatait. Kihirdetjük a győzteseket, akik be is mutatják koncepciójukat. Ők képviselik majd hazánkat a POP világbajnokságként számontartott Shop! Global Awards versenyen, ahol Student Design kategóriában 2019-20-21-ben is magyar diák lett a bajnok!
Tölts velünk egy nagyon tartalmas szakmai napot és indítsd be a fantáziádat, hiszen az itt hallott információk inspirálhatnak és ötleteket adhatnak, amivel finomíthatod, színesebbé teheted akár az idei marketing és in-store aktivitásaitokat is.
A részletes program:
Szerelmem a trade marketing 2022 Konferencia
Keresd a MUCIt! – Most Useful Creative Innovations
Időpont: 2022. február 17., 9.30–15.30
Helyszín: ONLINE – MS Teams programban
Részvételi díj: TÉRÍTÉSMENTES, regisztrációval
9,00-9,30 Bejelentkezés és köszöntő
9,30-11,00 Blokk I.
Retail innovációk, promóciós eszközök itthon és külföldön
Bodnár Krisztina, a GfK FMCG-üzletág üzletfejlesztési vezetője
Nestlé: nemzetközi és hazai MUCIk
Balogh Bence, a Nestlé trade marketing managere
Meet Muci’s friend Sustain – Measuring the environmental impact of POS/POP/POSM displays
Martin Kingdon – Chair and Sustainability Director, POPAI UK & Ireland
Etele Pláza, az okos bevásárlóközpont
Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója, az Etele Pláza projekt kreatív vezetője
11,00-11,30 Felfrissülés, szünet
11,30-12,30 Blokk II.
Atmedia: FMCG-fogyasztás és médiaválasztás
Karácsony László, az Atmedia stratégia- és marketing igazgatója
Digital Signage – multifunkciós instore kommunikáció
Tóth Zoltán, a DigInStore Trafik Tv tulajdonosa
‘Higher Purpose’ innovációkban és kommunikációban
Szak Zsuzsanna, a Henkel Beauty Care üzletág igazgatója
12,30-13,30 Ebédszünet
13,30-15,30 Blokk III.
StarStore – Év Kereskedője 2021 verseny 3 kategóriagyőztese
Kozma Anita, a CBA Grand Gourmet marketing tanácsadója
Nock-Vető Katalin, a Pek-Snack marketingvezetője
Varga-Futó Ildikó, az Auchan vállalati kommunikációs igazgatója
MUCI az Egyetemen: PICK és SPAR – a hallgatói displaytervező verseny margójára
(POPAI Student Design Awards 2021 díjkiosztó és a győztesek bemutatkozása)
Király Krisztián, a PICK Szeged business development managere
Németh Károly, a SPAR marketingvezetője
MUCI a nagyvilágban – Kik képviselik idén hazánkat a POP világbajnokságként számon tartott Shop! Global Awards versenyen?
A győztes displayek bemutatása
A programváltoztatás jogát fenntartjuk!
Az online csatlakozáshoz a konferencia előtti napon MS Teams linket küldünk a regisztráció során megadott email címre.
Jelentkezem a Trade Marketing Konferenciára:
https://trade-marketing.hu/szerelmem-a-trade-marketing-konferencia-2022/
A jelentkezéseket 2022. február 15. 12 óráig tudjuk elfogadni!
A konferencia szakmai támogatója a DigInStore Trafik TV.
Kapcsolódó cikkeink
CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a nemzeti dohányboltok súlya az FMCG-forgalomban
A Nemzeti Dohánybolt Panel 2023. április–2024. márciusi dohánytermékek nélküli FMCG-forgalma…
Tovább olvasom >Infláció – Így alkalmazkodtak a vásárlók a folytonos változásokhoz
A vásárlók már nem tudnak és nem is akarnak többet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre sikeresebb a Modern gyárak éjszakája rendezvénysorozat
A Modern gyárak éjszakája országos online és élő rendezvénysorozat egyre…
Tovább olvasom >Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >