Gyártói márkák mellett kampányol a Magyar Márkaszövetség
Kilenc jól ismert márkát jelenít meg az a kétezer óriásplakát, amely országszerte e termékek megbízhatóságára és minőségére hívja fel a figyelmet.
A Magyar Márkaszövetség 2000-ben
A
Magyar Márkaszövetség februárban kezdődött kampánya, – immár a nyolcadik – a gyártói márkák megbízhatóságára és jó minőségükre hívja fel a
fogyasztók figyelmét. A 300 millió forintos marketing-akciót a rossz minőségű, illetve a
hamisított termékek növekvő száma is indokolja.
A reklámok a fogyasztói bizalmat
hangsúlyozzák, amit a gyártói márkák megbízhatósága garantál. Ebben az
évben a Márkaszövetség tagjai közül a Beiersdorf, a Bunge, a Gyermelyi,
a Henkel, a Magyar Cukor, a Nestlé, a P&G, a Reckitt-Benckiser és
az Unilever vesznek részt a kampányban..
indította első kampányát a márkás termékek népszerűsítésére, azóta
minden évben utólagos piackutatással is vizsgálják a reklámozás
hatékonyságát. A tavalyi akció eredményességét a TGI Magyarország
kutatása is igazolta, hiszen a megkérdezettek körében a reklámok
hatására 17%-kal növekedett az ismert márkák iránti vásárlási szándék,
15%-kal a márkák fontosságának fogalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >