Gyártói márkák mellett kampányol a Magyar Márkaszövetség
Kilenc jól ismert márkát jelenít meg az a kétezer óriásplakát, amely országszerte e termékek megbízhatóságára és minőségére hívja fel a figyelmet.
A Magyar Márkaszövetség 2000-ben
A
Magyar Márkaszövetség februárban kezdődött kampánya, – immár a nyolcadik – a gyártói márkák megbízhatóságára és jó minőségükre hívja fel a
fogyasztók figyelmét. A 300 millió forintos marketing-akciót a rossz minőségű, illetve a
hamisított termékek növekvő száma is indokolja.
A reklámok a fogyasztói bizalmat
hangsúlyozzák, amit a gyártói márkák megbízhatósága garantál. Ebben az
évben a Márkaszövetség tagjai közül a Beiersdorf, a Bunge, a Gyermelyi,
a Henkel, a Magyar Cukor, a Nestlé, a P&G, a Reckitt-Benckiser és
az Unilever vesznek részt a kampányban..
indította első kampányát a márkás termékek népszerűsítésére, azóta
minden évben utólagos piackutatással is vizsgálják a reklámozás
hatékonyságát. A tavalyi akció eredményességét a TGI Magyarország
kutatása is igazolta, hiszen a megkérdezettek körében a reklámok
hatására 17%-kal növekedett az ismert márkák iránti vásárlási szándék,
15%-kal a márkák fontosságának fogalma.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >