Gyakorlati tudáshoz illeszkedő posztgraduális képzések a Corvinuson
A Budapesti Corvinus Egyetem, Marketing és Média Intézetének (BCE, MMI) oktató és kutató munkatársai hisznek a gyakorlat és az elmélet közötti átjárás, az oktatási intézményekhez való visszatérés fontosságában, az élethosszig tartó tanulásban. A tudás azt jelenti, hogy felismerjük, mit nem tudunk, milyen újabb ismeretekre, készségekre van szükségünk. Egy gyakorlati tudással rendelkező szakember ugyanazt a szakkönyvet másképp olvassa, a gyakorlati irányelveket egy meglévő rendszerbe tudja illeszteni. Ezért tartja fontosnak a BCE MMI, hogy a vállalati gyakorlati élet képviselői számára nyújtson közvetlen felhasználható ismereteket, melyek a mindennapi sikeres piaci működés megvalósítását könnyíthetik meg két területen: a márkák tervezésében és menedzselésében, a tudatos vállalatvezetői kommunikáció megvalósításában. http://gazdalkodastudomany.
A termék- és márkamenedzser szakirányú továbbképzés célja hogy a termék vagy márkamenedzserként dolgozók szakmai felkészültségét megalapozza és erősítse. Elsősorban a középvállalatok, szolgáltatások terén dolgozókat szólítja meg, ahol termékmenedzseri rendszert akarnak kialakítani vagy fejleszteni. A képzést elvégzők többek között olyan tudást szereznek meg, amely alkalmassá teszi őket a marketingterv összeállítására; a márka kommunikációhoz kapcsolódó kampányok tervezésére, a márkaérték piackutatási módszerekkel való mérésére, a márkaépítést támogató marketing eszközrendszer összehangolására, márkastratégiák kialakítására, a márkastratégiák pénzügyi tervezésére. A képzés résztvevői a szolgáltatások menedzsmentjének speciális kérdéseit is megismerik.
http://marketing.uni-corvinus.
http://gazdalkodastudomany.
A vállalatvezetői kommunikáció szakirányú továbbképzés célja a mai mindennapi vezetésben és menedzsmentben döntő szerepű kommunikáció legmodernebb eszközeinek és technikáinak áttekintése, elsajátítása és továbbfejlesztése, gyakorlati és önismereti szinten is. A képzés résztvevői a vezetői előnyt jelentő kommunikációs képességek birtokosai; a digitális világ professzionális tolmácsaivá válnak, legyen szó stakeholder kommunikációról, döntés-előkészítésről vagy marketing menedzsmentről. A képzés érinti az online és offline, élő és rögzített, személyközi és személytelen kommunikáció területeit. A képzés során olyan új helyzetekben is kipróbálhatják magukat a résztvevők, mint panel beszélgetések, kommunikációs és technikai technikai coaching.
http://marketing.uni-corvinus.
http://gazdalkodastudomany.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: mennyire fenntarthatatlanok ökológiailag a budapesti várostérség háztartásai?
Ökológiai szempontból elképesztően fenntarthatatlan Budapest és környéke: egy fővárosi lakos…
Tovább olvasom >Turisztikai fejlesztési menedzser szakirányú továbbképzést indít a Corvinus Egyetem
A Budapesti Corvinus Egyetem szeptemberben ismét elindítja a turisztikai fejlesztési…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >