GROWN RESPECTFULLY: új csomagolásban a NESCAFÉ termékek
2020 őszén bemutatkozik a NESCAFÉ Classic termékcsalád üveges tagjainak megújult csomagolása, így a NESCAFÉ rajongók új köntösben, színes kupakokkal és a hátoldalon Grown Respectfully üzenettel találhatják kedvenc NESCAFÉ Classic, Crema, Brasero és Black Roast termékeiket a boltok polcain.
A termékek kiszerelése és receptúrája változatlan marad, csupán a csomagolás újul meg. Ennek eredményeképpen az egyes ízvariánsok jelölése letisztultabbá válik, a NESCAFÉ Classic portfólióban való eligazodást pedig színes kupakok teszik még egyszerűbbé. A hátoldalra felkerült hangsúlyos Grown Respectfully üzenetek segítségével a fogyasztók megismerhetik a NESCAFÉ fenntarthatósági törekvéseit is.
A NESCAFÉ több mint 80 év tapasztalatát és munkáját fektette fenntarthatósági törekvéseinek és folyamatainak fejlesztésébe. A Grown Respectfully juttatja kifejezésre mindazt, ami a márka alapértékei között szerepel, azaz a kiemelkedő tiszteletet mind a környezet, mind a társadalom iránt.
A NESCAFÉ jóvoltából 300 kávétermesztő szakértő dolgozik együtt a farmerekkel üzleti és mezőgazdasági tudásuk fejlesztésén. A kezdeményezés segítséget nyújt a farmereknek ültetvényeik megfiatalításában, az erősebb kávécserjék meghonosításában, a terménynövekedés elérésében, miközben a kávétermesztés hatékonyabbá tételével hozzájárul a felesleges erdőirtás csökkentéséhez is.
A NESCAFÉ 2010 óta világszerte több, mint 700 000 termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb, és jobb minőségű termény előállításában és ezáltal életminőségük javításában.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >