GROWN RESPECTFULLY: új csomagolásban a NESCAFÉ termékek
2020 őszén bemutatkozik a NESCAFÉ Classic termékcsalád üveges tagjainak megújult csomagolása, így a NESCAFÉ rajongók új köntösben, színes kupakokkal és a hátoldalon Grown Respectfully üzenettel találhatják kedvenc NESCAFÉ Classic, Crema, Brasero és Black Roast termékeiket a boltok polcain.
A termékek kiszerelése és receptúrája változatlan marad, csupán a csomagolás újul meg. Ennek eredményeképpen az egyes ízvariánsok jelölése letisztultabbá válik, a NESCAFÉ Classic portfólióban való eligazodást pedig színes kupakok teszik még egyszerűbbé. A hátoldalra felkerült hangsúlyos Grown Respectfully üzenetek segítségével a fogyasztók megismerhetik a NESCAFÉ fenntarthatósági törekvéseit is.
A NESCAFÉ több mint 80 év tapasztalatát és munkáját fektette fenntarthatósági törekvéseinek és folyamatainak fejlesztésébe. A Grown Respectfully juttatja kifejezésre mindazt, ami a márka alapértékei között szerepel, azaz a kiemelkedő tiszteletet mind a környezet, mind a társadalom iránt.
A NESCAFÉ jóvoltából 300 kávétermesztő szakértő dolgozik együtt a farmerekkel üzleti és mezőgazdasági tudásuk fejlesztésén. A kezdeményezés segítséget nyújt a farmereknek ültetvényeik megfiatalításában, az erősebb kávécserjék meghonosításában, a terménynövekedés elérésében, miközben a kávétermesztés hatékonyabbá tételével hozzájárul a felesleges erdőirtás csökkentéséhez is.
A NESCAFÉ 2010 óta világszerte több, mint 700 000 termelőt támogatott egészségesebb, ellenállóbb, és jobb minőségű termény előállításában és ezáltal életminőségük javításában.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OMV 2025 végéig csaknem 50 ultragyors töltőpontot ad át az országban
Magyarországon már 15 helyszínen lehet igénybe venni az OMV új…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették…
Tovább olvasom >