Grill és chill a Szegedi Ifjúsági Napok-on az ALDI-val
Az ALDI évek óta meghatározó szereplője a magyar fesztiválszezonnak, idén Grill Zónával, Chill Zónával és szabadtéri gym-mel várja a Szegedi Ifjúsági Napokra érkező látogatókat.
Öt évvel ezelőtt a Sziget Fesztiválon debütált az áruházlánc kimondottan a fesztiválozóknak kialakított pop-up boltjával, a fesztiválbolt mellett felállított grillzónában az ALDI szakácsai ingyenesen készre sütötték a helyszínen vásárolt termékeket. 2017-ben már a VOLT-on és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata, a Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, 2019-ben pedig a Szegedi Ifjúsági Napokon is megjelent az áruházlánc egy látványos kitelepüléssel.
2021-ben újra találkozhatnak a SZIN-re kilátogatók az ALDI-val: a résztvevőket az ALDI Grill Zóna várja, amelynek kínálatában megtalálhatóak lesznek a különféle grillezett szárnyashúsok, tarják, sajtok, lesz grillezett lazac is. A bőséges és kedvező árú fogások mellé salátákat és szószokat is választhatnak a vevők. A Chill Zóna a pihenésre vágyóknak nyújt lehetőséget a kikapcsolódásra, ejtőzésre, a szabadtéri gym pedig a könnyű és hatékony testedzést teszi lehetővé.
Szeged több szempontból is kiemelten fontos az ALDI Magyarország számára, hiszen a vállalat a városban három áruházzal áll a szegedi és környékbeli lakosság rendelkezésére, a Kossuth Lajos sugárúton, a Móravárosi körúton és a Makkosházi körúton is várja egy-egy üzlet a vásárlókat. A Makkosházi körúton található egység egyúttal az ország legnagyobb alapterületű ALDI-áruháza, ami 2021. júliusában nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. A Tisza-menti városban és környékén egyúttal számos olyan élelmiszeripari cég, illetve termelő található, amelyek beszállítói az ALDI-nak, és a zöldség-gyümölcs, a hús és a tejtermékek kategóriában mind a 150 magyarországi ALDI-üzletet ellátják.
„Három szegedi üzletünkben több mint hatvan munkavállalót foglalkoztatunk, a városban és környékén működő élelmiszergyártókkal pedig tovább kívánjuk erősíteni kapcsolatunkat és segítségükkel újabb termékekkel gazdagítjuk kínálatunkat. A SZIN-en immár mosdik alkalommal veszünk részt, a mostani kitelepülésünkkel szeretnénk megmutatni, hogy velünk nem csupán a bevásárlás, hanem a szórakozás is élmény, vásárlóinkat finom és pénztárcabarát grillmenüvel várjuk a rendezvényen”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A szegedi SZIN-en augusztus 25-től augusztus 28-ig várja a Grill Zóna, a Chill Zóna és a szabadtéri gym a látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Távozott az Aldi stratégiai vezetője, Dr. Christian Bock családi okokra hivatkozva vonult vissza
A kiskereskedelmi szektor egyik elismert szakembere, Dr. Christian Bock váratlanul…
Tovább olvasom >A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >