Grill és chill a Szegedi Ifjúsági Napok-on az ALDI-val
Az ALDI évek óta meghatározó szereplője a magyar fesztiválszezonnak, idén Grill Zónával, Chill Zónával és szabadtéri gym-mel várja a Szegedi Ifjúsági Napokra érkező látogatókat.
Öt évvel ezelőtt a Sziget Fesztiválon debütált az áruházlánc kimondottan a fesztiválozóknak kialakított pop-up boltjával, a fesztiválbolt mellett felállított grillzónában az ALDI szakácsai ingyenesen készre sütötték a helyszínen vásárolt termékeket. 2017-ben már a VOLT-on és a Balaton Soundon is megjelent az ALDI kínálata, a Gyerekszigeten a családok játékos formában ismerkedhettek meg az üzletek felépítésével, 2019-ben pedig a Szegedi Ifjúsági Napokon is megjelent az áruházlánc egy látványos kitelepüléssel.
2021-ben újra találkozhatnak a SZIN-re kilátogatók az ALDI-val: a résztvevőket az ALDI Grill Zóna várja, amelynek kínálatában megtalálhatóak lesznek a különféle grillezett szárnyashúsok, tarják, sajtok, lesz grillezett lazac is. A bőséges és kedvező árú fogások mellé salátákat és szószokat is választhatnak a vevők. A Chill Zóna a pihenésre vágyóknak nyújt lehetőséget a kikapcsolódásra, ejtőzésre, a szabadtéri gym pedig a könnyű és hatékony testedzést teszi lehetővé.
Szeged több szempontból is kiemelten fontos az ALDI Magyarország számára, hiszen a vállalat a városban három áruházzal áll a szegedi és környékbeli lakosság rendelkezésére, a Kossuth Lajos sugárúton, a Móravárosi körúton és a Makkosházi körúton is várja egy-egy üzlet a vásárlókat. A Makkosházi körúton található egység egyúttal az ország legnagyobb alapterületű ALDI-áruháza, ami 2021. júliusában nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. A Tisza-menti városban és környékén egyúttal számos olyan élelmiszeripari cég, illetve termelő található, amelyek beszállítói az ALDI-nak, és a zöldség-gyümölcs, a hús és a tejtermékek kategóriában mind a 150 magyarországi ALDI-üzletet ellátják.
„Három szegedi üzletünkben több mint hatvan munkavállalót foglalkoztatunk, a városban és környékén működő élelmiszergyártókkal pedig tovább kívánjuk erősíteni kapcsolatunkat és segítségükkel újabb termékekkel gazdagítjuk kínálatunkat. A SZIN-en immár mosdik alkalommal veszünk részt, a mostani kitelepülésünkkel szeretnénk megmutatni, hogy velünk nem csupán a bevásárlás, hanem a szórakozás is élmény, vásárlóinkat finom és pénztárcabarát grillmenüvel várjuk a rendezvényen”
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
A szegedi SZIN-en augusztus 25-től augusztus 28-ig várja a Grill Zóna, a Chill Zóna és a szabadtéri gym a látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kozák Tamás: Az állami árszabályozás nem megoldás az inflációra
A kiskereskedelemben zajló piaci folyamatok egyre inkább reflektorfénybe kerülnek, különösen…
Tovább olvasom >A fiatalok és idősek a legboldogabbak, a negyvenesek a legboldogtalanabbak – KOMÉTA kutatás a boldogság világnapjára
A magyarok 54 százaléka boldog vagy többször az, mint boldogtalan…
Tovább olvasom >myPOS bemutatja a Tap to Pay funkciót iPhone-on Magyarországon
Az Egyesült Királyságban székhellyel rendelkező myPOS fizetési szolgáltató bevezeti a…
Tovább olvasom >