GREEN BRANDS minősítés először Magyarországon
Február 26-án a GREEN BRANDS Hungary ünnepélyes keretek között átadta a Magyarországon elsőként GREEN BRANDS elismerést nyert márkáknak a GREEN BRANDS védjegy kétéves használatára feljogosító oklevelet.
A GREEN BRANDS, független nemzetközi minősítő szervezet Németország és Ausztria után tavaly nyáron kezdte meg működését Magyarországon. A GREEN BRANDS szigorú nemzetközi módszertan szerint értékeli a márkák fenntarthatósági teljesítményét, szoros együttműködésben az átfogó kritériumrendszert kidolgozó és a GREEN BRANDS Indexet megalkotó bécsi kutatóintézettel, a Sustainable Europe Research Institute-tal, valamint az auditokat végző – és a kritériumrendszer megalkotásában is részt vevő – szintén bécsi székhelyű ALLPLAN környezetvédelmi tanácsadó céggel.
Németországban és Ausztriában a 2011-es indulás óta több mint 150 márka nyerte el a GREEN BRANDS minősítést, amelyet a Label-online, a német „Die Verbraucherinitiative e.V.” (Fogyasztók Egyesülete) a védjegyek közül a különösen ajánlott kategóriába sorolt.
Wiszkidenszky András, a GREEN BRANDS regionális igazgatója az eseményen kiemelte, hogy a GREEN BRANDS Hungary különös hangsúlyt helyez a kis- és középvállalkozások minősítésére, kommunikációs támogatására, amelyeknek ezáltal lehetőségük nyílik márkájuk ismertségének és elismertségének növelésére.
A rendezvényen Lévai Gábor, a GREEN BRANDS Hungary ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a szervezet GREEN BRANDS Akadémia néven műhelymunka-programot indít a kitüntetés iránt érdeklődő kis- és középvállalkozásoknak. A műhelymunkán egyebek között olyan témák kerülnek terítékre, mint a LOHAS fogyasztói réteg bemutatása, amelynek különösen fontos, hogy fenntartható módon előállított termékeket vásároljon, a GREEN BRANDS-minősítés és a márkaépítés összefüggéseinek áttekintése, valamint a GREEN BRANDS értékelési folyamatának bemutatása. A hat alkalomból álló GREEN BRANDS Akadémia március végén indul. //
Eddigi díjazott márkák listája:
enerBiO (bioélelmiszer) – Rossmann • Alterra (natúrkozmetikum) – Rossmann • Frosch (háztartási tisztítószerek) – Erdal GmbH, anyavállalat: Werner & Mertz Group • green care PROFESSIONAL (ipari tisztítószerek) – Werner & Mertz Professional Vertriebs GmbH
…és a két magyar cég: Folprint Zöldnyomda Kft. • Inest Nonprofit Kft.
Kapcsolódó cikkeink
Nem üres frázis, hogy egységben az erő
Mennyire fontos ma az emberek számára a fenntarthatóság személyi és…
Tovább olvasom >Még zöldebb az Eisberg: GREEN BRANDS védjegyet kapott a cég a termékeire
Hamarosan a GREEN BRANDS védjegy logóját viselhetik az Eisberg Hungary…
Tovább olvasom >Először rendezett díjkiosztó gálát a GREEN BRANDS Budapesten
Több mint százan ünnepelték a GREEN BRANDS fenntarthatósági tanúsítvány 2021/2022,…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >