GREEN BRANDS minősítés először Magyarországon
Február 26-án a GREEN BRANDS Hungary ünnepélyes keretek között átadta a Magyarországon elsőként GREEN BRANDS elismerést nyert márkáknak a GREEN BRANDS védjegy kétéves használatára feljogosító oklevelet.
A GREEN BRANDS, független nemzetközi minősítő szervezet Németország és Ausztria után tavaly nyáron kezdte meg működését Magyarországon. A GREEN BRANDS szigorú nemzetközi módszertan szerint értékeli a márkák fenntarthatósági teljesítményét, szoros együttműködésben az átfogó kritériumrendszert kidolgozó és a GREEN BRANDS Indexet megalkotó bécsi kutatóintézettel, a Sustainable Europe Research Institute-tal, valamint az auditokat végző – és a kritériumrendszer megalkotásában is részt vevő – szintén bécsi székhelyű ALLPLAN környezetvédelmi tanácsadó céggel.
Németországban és Ausztriában a 2011-es indulás óta több mint 150 márka nyerte el a GREEN BRANDS minősítést, amelyet a Label-online, a német „Die Verbraucherinitiative e.V.” (Fogyasztók Egyesülete) a védjegyek közül a különösen ajánlott kategóriába sorolt.

Wiszkidenszky András
regionális igazgató
GREEN BRANDS
Wiszkidenszky András, a GREEN BRANDS regionális igazgatója az eseményen kiemelte, hogy a GREEN BRANDS Hungary különös hangsúlyt helyez a kis- és középvállalkozások minősítésére, kommunikációs támogatására, amelyeknek ezáltal lehetőségük nyílik márkájuk ismertségének és elismertségének növelésére.

Lévai Gábor
ügyvezető igazgató
GREEN BRANDS
A rendezvényen Lévai Gábor, a GREEN BRANDS Hungary ügyvezető igazgatója bejelentette, hogy a szervezet GREEN BRANDS Akadémia néven műhelymunka-programot indít a kitüntetés iránt érdeklődő kis- és középvállalkozásoknak. A műhelymunkán egyebek között olyan témák kerülnek terítékre, mint a LOHAS fogyasztói réteg bemutatása, amelynek különösen fontos, hogy fenntartható módon előállított termékeket vásároljon, a GREEN BRANDS-minősítés és a márkaépítés összefüggéseinek áttekintése, valamint a GREEN BRANDS értékelési folyamatának bemutatása. A hat alkalomból álló GREEN BRANDS Akadémia március végén indul. //
Eddigi díjazott márkák listája:
enerBiO (bioélelmiszer) – Rossmann • Alterra (natúrkozmetikum) – Rossmann • Frosch (háztartási tisztítószerek) – Erdal GmbH, anyavállalat: Werner & Mertz Group • green care PROFESSIONAL (ipari tisztítószerek) – Werner & Mertz Professional Vertriebs GmbH
…és a két magyar cég: Folprint Zöldnyomda Kft. • Inest Nonprofit Kft.
Kapcsolódó cikkeink
GREEN BRANDS 2024 – Fenntarthatósági díjakkal a zöld jövőért
A GREEN BRANDS 2024-es régiós gálája, melyet Bécs történelmi Palais…
Tovább olvasom >A GREEN BRANDS regionális Fenntarthatósági Gálán adták át az „Év Zöld Személyisége 2024” díjat!
Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági erőfeszítések: valóság vagy látszat?
Mennyire fontos ma az emberek számára a fenntarthatóság személyi és…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >