GREEN BRANDS Akadémia IV.: Hogyan csökkentheti egy vállalat a környezeti terhelését?
Nap nap után érkeznek a hírek szerte a világból a klímaváltozás áldatlan hatásairól: sarkvidéki kánikuláról és egyenlítői havazásról, tűzvészekről és áradásokról. A maga helyén mindenkinek tenni kell azért, hogy valamelyest lelassítsuk a klímaváltozás sebességét. Mit tehetnek a vállalatok? Milyen 21. századi technológiák alkalmazásával tudják mérsékelni a környezeti terhelésüket? A IV. GREEN BRANDS Akadémia előadói ezekre a kérdésekre igyekeznek választ adni. Szó lesz az eseményen életciklus-szemléletről, körforgásos gazdaságról, hulladékoptimalizálásról, megújuló energiákról, illetve azok alkalmazási tapasztalatairól.
A szeptember 27-én megrendezendő eseményt a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségével közösen szervezi a GREEN BRANDS. A rendezvényre szeretettel várnak minden, a bolygó sorsáért aggódó, az új technológiákról többet megtudni akaró érdeklődőt.
További információk és regisztráció az alábbi linken:
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen fog javulni az ország vízmegtartó képessége
A már jelenleg is futó és tervezett fejlesztéseknek köszönhetően a…
Tovább olvasom >Klimatikus ízválság: veszélyben a gin karakteres zamata?
A gin ízvilágát meghatározó borókabogyók is megsínylik a klímaváltozást –…
Tovább olvasom >Kulcsfontosságú a felelős mezőgazdasági vízgazdálkodás az aszályos időszakban
Kiemelten fontos, hogy a magyar mezőgazdaság alkalmazkodni tudjon az éghajlatváltozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >