GREEN BRANDS Akadémia IV.: Hogyan csökkentheti egy vállalat a környezeti terhelését?
Nap nap után érkeznek a hírek szerte a világból a klímaváltozás áldatlan hatásairól: sarkvidéki kánikuláról és egyenlítői havazásról, tűzvészekről és áradásokról. A maga helyén mindenkinek tenni kell azért, hogy valamelyest lelassítsuk a klímaváltozás sebességét. Mit tehetnek a vállalatok? Milyen 21. századi technológiák alkalmazásával tudják mérsékelni a környezeti terhelésüket? A IV. GREEN BRANDS Akadémia előadói ezekre a kérdésekre igyekeznek választ adni. Szó lesz az eseményen életciklus-szemléletről, körforgásos gazdaságról, hulladékoptimalizálásról, megújuló energiákról, illetve azok alkalmazási tapasztalatairól.
A szeptember 27-én megrendezendő eseményt a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségével közösen szervezi a GREEN BRANDS. A rendezvényre szeretettel várnak minden, a bolygó sorsáért aggódó, az új technológiákról többet megtudni akaró érdeklődőt.
További információk és regisztráció az alábbi linken:
Kapcsolódó cikkeink
Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >Elhivatott gazdák nélkül nincs fenntartható kertészeti fejlődés
A mezőgazdasági ágazat fenntarthatóságának elősegítése kiemelt prioritás, ugyanúgy, mint a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Furmint Február Nagy Kóstoló több mint nyolcvan borászattal
Több mint nyolcvan pincészet kétszáznál is több, furmintból készült borával…
Tovább olvasom >Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >