GREEN BRANDS Akadémia IV.: Hogyan csökkentheti egy vállalat a környezeti terhelését?
Nap nap után érkeznek a hírek szerte a világból a klímaváltozás áldatlan hatásairól: sarkvidéki kánikuláról és egyenlítői havazásról, tűzvészekről és áradásokról. A maga helyén mindenkinek tenni kell azért, hogy valamelyest lelassítsuk a klímaváltozás sebességét. Mit tehetnek a vállalatok? Milyen 21. századi technológiák alkalmazásával tudják mérsékelni a környezeti terhelésüket? A IV. GREEN BRANDS Akadémia előadói ezekre a kérdésekre igyekeznek választ adni. Szó lesz az eseményen életciklus-szemléletről, körforgásos gazdaságról, hulladékoptimalizálásról, megújuló energiákról, illetve azok alkalmazási tapasztalatairól.
A szeptember 27-én megrendezendő eseményt a Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetségével közösen szervezi a GREEN BRANDS. A rendezvényre szeretettel várnak minden, a bolygó sorsáért aggódó, az új technológiákról többet megtudni akaró érdeklődőt.
További információk és regisztráció az alábbi linken:
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: 2025 az áttörés éve az agráriumban
Az agráriumban 2025 az áttörés és a lehetőségek éve, a…
Tovább olvasom >Klímaváltozás-kutatócsoport alakult a Szegedi Tudományegyetemen
A klímaváltozással kapcsolatos, különböző tudományterületeken folyó kutatásokat összefogó csoport alakult…
Tovább olvasom >Számos új lehetőség nyílik az agráriumban
A jövedelmezőség fejlesztését, továbbá a hatékonyság és a megváltozott klímával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >