GREEN BRANDS Akadémia II. Üzlet-e a fenntarthatóság?
A cégeket a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) koncepció megjelenése óta foglalkoztatja a címben feltett kérdés.
A legáltalánosabb válasz: halott bolygón üzletelni sem lehet, tehát a felelős működés önmagában is fontos és elkerülhetetlen. Egy lépéssel továbbmenve azt mondhatjuk: a felelős működéssel összefüggő beruházásoknak köszönhetően a cég energiát, nyersanyagot, stb. takarít meg, aminek hatása közvetlenül jelentkezik a büdzséjében. Még tovább haladva, a felelős működés fontos hozadéka lehet a legjobb, legöntudatosabb munkatársak megtartása, ezáltal a fluktuáció mérséklése.
A legfontosabb tényező viszont az, hogy a világban zajló nem fenntartható folyamatok egyre több fogyasztóban tudatosítják, változtatni kell. Előbb-utóbb ők mondanak majd ítéletet a nem felelősen működő cégek felett azzal, hogy nem vásárolják meg a termékeiket.
Ilyen és ehhez hasonló kérdések kerülnek terítékre a GREEN BRANDS Akadémia második rendezvényén. Ha érdekel a téma, akkor szeretettel várunk május 21-én a Mozsár Kávézóban.
További információ: www.green-brands.hu/akademia
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >