GREEN BRANDS Akadémia II. Üzlet-e a fenntarthatóság?
A cégeket a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) koncepció megjelenése óta foglalkoztatja a címben feltett kérdés.
A legáltalánosabb válasz: halott bolygón üzletelni sem lehet, tehát a felelős működés önmagában is fontos és elkerülhetetlen. Egy lépéssel továbbmenve azt mondhatjuk: a felelős működéssel összefüggő beruházásoknak köszönhetően a cég energiát, nyersanyagot, stb. takarít meg, aminek hatása közvetlenül jelentkezik a büdzséjében. Még tovább haladva, a felelős működés fontos hozadéka lehet a legjobb, legöntudatosabb munkatársak megtartása, ezáltal a fluktuáció mérséklése.
A legfontosabb tényező viszont az, hogy a világban zajló nem fenntartható folyamatok egyre több fogyasztóban tudatosítják, változtatni kell. Előbb-utóbb ők mondanak majd ítéletet a nem felelősen működő cégek felett azzal, hogy nem vásárolják meg a termékeiket.
Ilyen és ehhez hasonló kérdések kerülnek terítékre a GREEN BRANDS Akadémia második rendezvényén. Ha érdekel a téma, akkor szeretettel várunk május 21-én a Mozsár Kávézóban.
További információ: www.green-brands.hu/akademia
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >