GREEN BRANDS Akadémia II. Üzlet-e a fenntarthatóság?
A cégeket a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) koncepció megjelenése óta foglalkoztatja a címben feltett kérdés.
A legáltalánosabb válasz: halott bolygón üzletelni sem lehet, tehát a felelős működés önmagában is fontos és elkerülhetetlen. Egy lépéssel továbbmenve azt mondhatjuk: a felelős működéssel összefüggő beruházásoknak köszönhetően a cég energiát, nyersanyagot, stb. takarít meg, aminek hatása közvetlenül jelentkezik a büdzséjében. Még tovább haladva, a felelős működés fontos hozadéka lehet a legjobb, legöntudatosabb munkatársak megtartása, ezáltal a fluktuáció mérséklése.
A legfontosabb tényező viszont az, hogy a világban zajló nem fenntartható folyamatok egyre több fogyasztóban tudatosítják, változtatni kell. Előbb-utóbb ők mondanak majd ítéletet a nem felelősen működő cégek felett azzal, hogy nem vásárolják meg a termékeiket.
Ilyen és ehhez hasonló kérdések kerülnek terítékre a GREEN BRANDS Akadémia második rendezvényén. Ha érdekel a téma, akkor szeretettel várunk május 21-én a Mozsár Kávézóban.
További információ: www.green-brands.hu/akademia
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >