GREEN BRANDS Akadémia II. Üzlet-e a fenntarthatóság?
A cégeket a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) koncepció megjelenése óta foglalkoztatja a címben feltett kérdés.
A legáltalánosabb válasz: halott bolygón üzletelni sem lehet, tehát a felelős működés önmagában is fontos és elkerülhetetlen. Egy lépéssel továbbmenve azt mondhatjuk: a felelős működéssel összefüggő beruházásoknak köszönhetően a cég energiát, nyersanyagot, stb. takarít meg, aminek hatása közvetlenül jelentkezik a büdzséjében. Még tovább haladva, a felelős működés fontos hozadéka lehet a legjobb, legöntudatosabb munkatársak megtartása, ezáltal a fluktuáció mérséklése.
A legfontosabb tényező viszont az, hogy a világban zajló nem fenntartható folyamatok egyre több fogyasztóban tudatosítják, változtatni kell. Előbb-utóbb ők mondanak majd ítéletet a nem felelősen működő cégek felett azzal, hogy nem vásárolják meg a termékeiket.
Ilyen és ehhez hasonló kérdések kerülnek terítékre a GREEN BRANDS Akadémia második rendezvényén. Ha érdekel a téma, akkor szeretettel várunk május 21-én a Mozsár Kávézóban.
További információ: www.green-brands.hu/akademia
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >