Látványos növekedés a Beiersdorfnál
Az év első felében a Nivea gyártója 3,3%-os organikus növekedésről számolt be az eladások tekintetében. A 3,51 milliárd eurós értékesítés nominális értelemben 4,6%-os eladási növekedést jelentett a Beiersdorfnál.
Régiókra lebontva a következőképpen alakult a növekedés: Európa 1,4%, 1,84 milliárd euró bevétel; Amerika 2,4%, 614 millió euró bevétel; Afrika/Ázsia/Ausztrália 7,7%, 3,51 milliárd euró bevétel. A folyamatos fejlődésre és a sikeres első félévre alapozva a Beiersdorf bizakodva tekint 2017-re, reményeik szerint az év végén is 3-4%-os növekedést könyvelhetnek el a tavalyi évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Pogátsa Zoltán: A kapitalizmus definíciója a növekedés – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Fontos lenne újrafókuszálni a magyar társadalom beszélgetéseinek, vitáinak a tartalmát,…
Tovább olvasom >Beiersdorf most már Lipcsében is gyárt
A Beiersdorf újonnan épült lipcsei üzemében már legördültek az első…
Tovább olvasom >A növekedés a fejlődés egyetlen útja – ha lemaradsz, akkor kimaradsz . Lakatos István a BravoGroup vezérigazgatója a Futuretalks podcastban
Egy cégnek mindig növekedni kell, mert egyébként elöregszik, rugalmatlanná válik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elkezdődött az év legforgalmasabb időszaka az üzletekben
Elindult a karácsonyi bevásárlási szezon, az élelmiszerláncok várakozásai szerint a…
Tovább olvasom >Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >KSH: 7,9 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2023. novemberben a fogyasztói árak átlagosan 7,9 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >