Látványos növekedés a Beiersdorfnál
Az év első felében a Nivea gyártója 3,3%-os organikus növekedésről számolt be az eladások tekintetében. A 3,51 milliárd eurós értékesítés nominális értelemben 4,6%-os eladási növekedést jelentett a Beiersdorfnál.
Régiókra lebontva a következőképpen alakult a növekedés: Európa 1,4%, 1,84 milliárd euró bevétel; Amerika 2,4%, 614 millió euró bevétel; Afrika/Ázsia/Ausztrália 7,7%, 3,51 milliárd euró bevétel. A folyamatos fejlődésre és a sikeres első félévre alapozva a Beiersdorf bizakodva tekint 2017-re, reményeik szerint az év végén is 3-4%-os növekedést könyvelhetnek el a tavalyi évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >NIVEA® Q10 Anti-Wrinkle Expert Kettős Hatású Szérum
Innovatív formulája csökkenti a mély ráncok láthatóságát magas koncentrációjú, tiszta…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >