Látványos növekedés a Beiersdorfnál
Az év első felében a Nivea gyártója 3,3%-os organikus növekedésről számolt be az eladások tekintetében. A 3,51 milliárd eurós értékesítés nominális értelemben 4,6%-os eladási növekedést jelentett a Beiersdorfnál.
Régiókra lebontva a következőképpen alakult a növekedés: Európa 1,4%, 1,84 milliárd euró bevétel; Amerika 2,4%, 614 millió euró bevétel; Afrika/Ázsia/Ausztrália 7,7%, 3,51 milliárd euró bevétel. A folyamatos fejlődésre és a sikeres első félévre alapozva a Beiersdorf bizakodva tekint 2017-re, reményeik szerint az év végén is 3-4%-os növekedést könyvelhetnek el a tavalyi évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Klímasemlegességet céloz a Beiersdorf 2045-re
A bőrápolási termékeket gyártó Beiersdorf bejelentette, hogy célja a klímasemlegesség…
Tovább olvasom >NIVEA® Q10 Anti-Wrinkle Expert Kettős Hatású Szérum
Innovatív formulája csökkenti a mély ráncok láthatóságát magas koncentrációjú, tiszta…
Tovább olvasom >Jól boldogul a Beiersdorf a Niveának köszönhetően
Komoly növekedésbe lendült a Nivea az év első felében, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >