Gondoskodj természetesen a környezetedről! Megérkeztek a Seventh Generation növény alapú termékei
Élj bárhogy, a legfontosabb, hogy boldog legyél! A boldogság elsősorban Önmagadból fakad, de szükséges hozzá a szűkebb és tágabb környezeted is. A család, barátok, egy otthon, valamint egy egészséges bolygó. Hiszen nem élhetsz egészséges és boldog életet egy beteg Földön. A Seventh Generationnel most többet tehetsz ezért, mint gondolnád!
Például azzal, hogy növényi alapú mosó- és tisztítószerei mellett teszed le a voksodat a vásárlás során. Ezzel nemcsak magadról és családodról gondoskodsz tudatosan, hanem a környezetbarát termékekkel a környezetedről, sőt akár a következő hét generáció egészségéről és boldogságáról is. Ezt az elvet tartja szem előtt a Seventh Generation, akik – ahogy a nevük is elárulja – minden döntésüknél figyelembe veszik azok hatását a következő hét generáció egészségére és környezetére. Így tökéletes választás lehet számodra is!
A már Magyarországon is elérhető, szintetikus illatanyag, színezék, optikai fehérítő, klóralapú fehérítőszer és foszfátmentes termékek újrahasznosított és 100 százalékban újrahasznosítható műanyag flakonban kaphatóak. Az akár 97 százalékban növényi összetevők hatékony tisztaságot és frissességet biztosítanak, a narancsvirág, fenyő és zsálya illatok pedig otthonodba csempészik a természetet.
Az EcoLabel minősítést is elnyert termékeket és összetevőiket nem tesztelték állatokon. Az illatmentes mosó- és mosogatószer tökéletes választás az érzékeny bőrűeknek, a kisbabáknak kifejlesztett mosógél pedig a legkisebbek számára biztosítja a természetes tisztaságot.
A Seventh Generation márkáról és a vállalat küldetéséről a www.seventhgeneration.com weboldalon találsz további információt.
A növényi alapú, környezetbarát termékek elérhetők az emag.hu és az edigital.hu oldalakon, valamint a Dm, Rossmann és Eurofamily áruházakban.
Az 1988-ban, Burlingtonban alapított Seventh Generation az egyik vezető márka az USA-ban a környezetbarát háztartási mosó- és tisztítószerek piacán.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik,…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >Egyre több a környezetbarát tisztítószer, és egyre népszerűbbek
A környezetbarát tisztítószerek kínálata folyamatosan nő, és a vásárlók is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >