Gödöllőn nyitja első új éttermét a Mcdonald’s magyar tulajdonosa
A McDonald’s Corporation idén februárban jelentette be, hogy a hazai vállalatban meglévő tulajdoni érdekeltségét teljes körűen Scheer Sándor magyar üzletemberre ruházza át. Az új tulajdonos irányításával a társaság feladata, hogy a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnereként üzemeltesse és fejlessze a piacon működő McDonald’s éttermeket és franchise hálózatot. Az új tulajdonos nem késlekedett, a hét elején Gödöllő fő közlekedési útvonala, a Dózsa György út mellett már meg is kezdődtek első új egységének, egyben Gödöllő első McDonald’s éttermének építési munkálatai. A tervek szerint a vendégek 2020 elején vehetik birtokba az autós kiszolgálást is nyújtó éttermet.
A gödöllői a hazai hálózat 7. olyan étterme lesz, ahol a vendégek a „Jövő Élménye” éttermi koncepcióval találkozhatnak majd. A látogatók számára a legfeltűnőbb újdonságot az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás jelentik majd. Ezeknek a fejlesztéseknek köszönhetően a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el kedvenc mekis termékeiket.
Szintén izgalmas újítás lesz a kétsávos rendelésfelvétel és kiszolgálás, ami az autóval érkező vendégek számára teszi gyorsabbá és kényelmesebbé a vásárlást. Az épület megjelenésében is a jövőt idézi majd: a homlokzat új nemzetközi dizájnnal készül, emellett a belső tér kialakítása is Magyarországon először megvalósuló nemzetközi belsőépítészeti tervek alapján történik.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Új szupermarketet nyitott Kecskeméten a SPAR
Mintegy 300 millió forintos beruházással új szupermarketet nyitott Kecskeméten a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >