GO PINK! – az ALDI idén 1 000 000 forinttal támogatta a mellrák ellen küzdő alapítványokat
Megelőzés, önvizsgálat, szűrés – az ALDI idén is összefogott partnereivel a mellrák elleni küzdelemért, a GoPink! nemzetközi kezdeményezés hazai sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre a rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdetett. A kampány felhívta a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható és rendszeres testmozgással, a stressz kezelésével, egészséges táplálkozással, illetve a megfelelő tápanyagok bevitelével a betegség akár meg is előzhető. Az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatokra való felhívás szintén a kampány fontos részét képezte, hiszen elengedhetetlen a rendszeres szűréseken való részvétel, valamint így lehetőség nyílik a korai elváltozások felismerésére, időben megszülethet a diagnózis és megkezdődhet a kezelés, amely életet menthet.
2020-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével immár 8. éve csatlakozott a GoPink! mozgalomhoz, és 1 000 000 forint anyagi támogatással segítette a mellrák ellen küzdő alapítványokat.
Az áruházlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft volt. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben 500 000 forintos felajánlással támogatta a partnercég által segített „Alapítvány a Szent Margit Kórház Sebészetéért” munkáját.
A kampányhoz idén is csatlakozott a Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését segítette, ehhez járult hozzá az ALDI további 500 000 forinttal.
Az áruházlánc bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljutott a GoPink! üzenete, és a vásárlói aktivitás révén idén még több adománnyal segíthették közösen a kezdeményezést, ezáltal is támogatva a figyelemfelhívást a téma fontosságára, a prevencióra és a szűrések jelentőségére.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >