GO PINK! – az ALDI idén 1 000 000 forinttal támogatta a mellrák ellen küzdő alapítványokat
Megelőzés, önvizsgálat, szűrés – az ALDI idén is összefogott partnereivel a mellrák elleni küzdelemért, a GoPink! nemzetközi kezdeményezés hazai sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre a rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdetett. A kampány felhívta a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható és rendszeres testmozgással, a stressz kezelésével, egészséges táplálkozással, illetve a megfelelő tápanyagok bevitelével a betegség akár meg is előzhető. Az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatokra való felhívás szintén a kampány fontos részét képezte, hiszen elengedhetetlen a rendszeres szűréseken való részvétel, valamint így lehetőség nyílik a korai elváltozások felismerésére, időben megszülethet a diagnózis és megkezdődhet a kezelés, amely életet menthet.
2020-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével immár 8. éve csatlakozott a GoPink! mozgalomhoz, és 1 000 000 forint anyagi támogatással segítette a mellrák ellen küzdő alapítványokat.
Az áruházlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft volt. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben 500 000 forintos felajánlással támogatta a partnercég által segített „Alapítvány a Szent Margit Kórház Sebészetéért” munkáját.
A kampányhoz idén is csatlakozott a Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését segítette, ehhez járult hozzá az ALDI további 500 000 forinttal.
Az áruházlánc bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljutott a GoPink! üzenete, és a vásárlói aktivitás révén idén még több adománnyal segíthették közösen a kezdeményezést, ezáltal is támogatva a figyelemfelhívást a téma fontosságára, a prevencióra és a szűrések jelentőségére.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >