A Globserver Kft. és a Crown Foods Kft. nyerte az Év Széchenyi Vállalkozása fődíjait
A vendéglátással foglalkozó Crown Foods Kft. nyerte az Év Széchenyi Vállalkozása fődíját az 500 millió forint alatti éves árbevétellel rendelkező cégek kategóriában, a nagyobb cégek közül a Globserver Stratégia és Védelemkutatás Fejlesztő Kft.-nek ítélték oda az elismerést – adta hírül honlapján a díjat alapító Gróf Széchenyi Család Alapítvány.
Forrás: www.szechenyicsalad.hu
A 2015-ben alapított elismerés odaítélésénél a cégek termelékenységét, társadalmi felelősségvállalását és újítási készségét vizsgálják.
A fődíjak odaítélése mellett feltörekvő cégeket is értékeltek, a Széchenyi-Bridge díjat a mobilalkalmazásokat fejlesztő BITRISE vehette át.
Elismerésben részesült innováció kategóriában az internetes tanulást támogató mateking projekt vezetője, Mosóczi András, termelékenység kategóriában az üzletfejlesztéssel foglalkozó 3B System Kft., társadalmi szerepvállalás kategóriában pedig a takarítási szolgáltatásokat kínáló Carpex Kft. Utóbbi kategórián belül döntéshozó női vezetőként Pólus Adriennt, a hűtőgépeket és cateringtermékeket gyártó Thermotechnika-Crown Cool Kft. vezetőjét is díjazták.
A Széchenyi család különdíjának nyertese a higiéniai termékeket és szolgáltatásokat kínáló Varga-Márfy Kft. lett – olvasható az alapítvány honlapján. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Velünk vagy nélkülünk
A franchise magyarországi népszerűsége – és ennek megfelelően piaca is…
Tovább olvasom >Az Év Széchenyi Vállalkozása Díjjal tüntették ki a Globservert és a Crown Foods Kft-t, a Széchenyi–Bridge Díjat pedig a Bitrise vihette haza
500 millió forintos éves árbevételt meghaladó kategóriában a biztonságtechnikára és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >