Globálisan elérte a nettó zéró műanyag-lábnyomot a Corona
Az AB InBev bejelentette, hogy a Corona brand globálisan elérte a nettó zéró plasztik lábnyomot. Ez azt jelenti, hogy több műanyagot gyűjt be, mint amennyit a környezetbe juttat.

Világelsők a hulladékkezelésben
Az eredmény, amelyet az AB InBev szerint a Corona elsőként ért el a világ italmárkái közül, része a Corona jövőképének, amely szerint vezető szerepet töltene be fenntarthatóság terén a csomagolt termékek között.
A brand eredménye a legfrissebb a cég azon törekvéseit illetően, amelyek mentén segít megvédeni a világ óceánjait és tengerpartjait a műanyagszennyezéstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatérhet a vasárnapi zárvatartás Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
