Globálisan elérte a nettó zéró műanyag-lábnyomot a Corona
Az AB InBev bejelentette, hogy a Corona brand globálisan elérte a nettó zéró plasztik lábnyomot. Ez azt jelenti, hogy több műanyagot gyűjt be, mint amennyit a környezetbe juttat.

Világelsők a hulladékkezelésben
Az eredmény, amelyet az AB InBev szerint a Corona elsőként ért el a világ italmárkái közül, része a Corona jövőképének, amely szerint vezető szerepet töltene be fenntarthatóság terén a csomagolt termékek között.
A brand eredménye a legfrissebb a cég azon törekvéseit illetően, amelyek mentén segít megvédeni a világ óceánjait és tengerpartjait a műanyagszennyezéstől.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >60%-kal kevesebb műanyag a Cadbury csomagolásában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átadták a 2025-ös Fenntartható jövőért díjakat: az év legkiemelkedőbb fenntartható vállalatai és vezetői kaptak elismerést
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rózsaszín kamionok és kortárs művészek és influencerek hozzák mozgásba a reményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AgriTech InnoExpo 2025 – ahol az innováció találkozik a természettel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

