Globális márka lett a DeLaVie
A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte. A márka a Dubai Drink Technology Expón elnyert termékdíja után vált igazán kedvelté a kereskedők körében, s elsősorban word of mouth marketing megoldásokkal erősíti pozícióját. A márkastratégia továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communications-t.
A „La Boisson DeLaVie” lett a több mint 200 gyártó részvételével megrendezett Dubai Drink Technology Expón, az italszakma exkluzív világkiállításán a Leginnovatívabb Egészséges Ital kategória első helyezettje. Az alpesi vitaminital ugyancsak elnyerte az 1931-ben alapított, patinás vitaminbevizsgáló intézmény, az Swiss Vitamin Institute (ISV) elismerését is. A néhány hónappal ezelőtti termékdíj volt a mérföldkő a magyar tulajdonosok által alapított Swiss Laboratory Kft. életében, amely megnyitotta a globális piacokat a vitaminital számára. Sorra jelentkeztek a befektetők és kereskedelmi partnerek, akik forgalmazási jogokat vásárolva piacra vezették az alpesi vitaminitalt világszerte. Jelenleg Kínától az Egyesült Államokig, Svájctól Ausztráliáig és Ghánáig, számos országban kapható a gyógynövényeket tartalmazó termék.
A márka elsősorban word of mouth marketing megoldásokat használ világszerte. A piaci pozícióinak erősítésére és a kommunikációs stratégiájának továbbfejlesztésére hazai ügynökséget kért fel, a KRQ Communicationst. Az ügynökség feladata, hogy olyan márkaépítési, branded content, PR és influencer marketing megoldásokat fejlesszen ki, elsősorban a digitális platformok számára, amelyek – figyelembe véve a helyi kulturális különbségeket – a világ bármely pontján hatékonyan működnek. A KRQ eddigi tapasztalatai és referenciái alapján nyerte el a megbízást.
A Swiss Laboratory alapterméke a „DeLaVie”, amely a jól bevált hagyományos gyógyászati megoldásokat ötvözi a modern táplálkozástudományi eredményekkel. A termékcsalád ötféle italból áll: az alaptermék, illetve annak cukormentes változata a „La Boisson DeLaVie Zero” mellett kifejezetten a gyermekek számára fejlesztették a „DeLaVie Kids”-t. A sport miatt megnövekedett kalciumszükséglet fedezését, és a változókori csontképződést támogatja a „La Boisson Elysée”, a diétás életmód új kiegészítője pedig a „SlimBiosis”. A termék Magyarországon elsősorban még edzőtermekben és kisebb boltokban kapható, a disztribúció kiépítése jelenleg is zajlik.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílt az ültetvénytelepítéseket támogató pályázati felhívás
Már benyújthatók a támogatási kérelmek az Agrárminisztérium által 25,2 milliárd…
Tovább olvasom >Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >Hidratálás és vitaminpótlás, gyermekekre szabva
A szülők továbbra is szüntelenül keresik az egészséget támogató, innovatív…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >