Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl összesen 500 ezer euró beruházásával.
A Linda-a-Velhában (Oeiras) és Agramontéban (Porto) található Lidlabs központok célja, hogy a vásárlók közvetlenül belefolyhassanak az áruház saját márkás termékeinek fejlesztésébe.
A hagyományos Lidl Sense laboratóriumokkal szemben ezek a konyhaszerű, barátságosabb terek a vásárlók aktív bevonására ösztönöznek. A Lidl Plus alkalmazáson keresztül lehet jelentkezni kóstolókra, piackutatásokra és olyan fókuszcsoportos beszélgetésekre, ahol a vásárlók vakteszteken vetik össze és értékelik a Lidl termékeit más márkákkal szemben íz, illat, állag, külső megjelenés, só-, cukor- és zsírtartalom szempontjából.
A Lidl célja, hogy évente legalább 200 saját márkás termékét tovább fejlessze a helyi igényekhez igazítva. Portugáliában a kínálat 80%-át a saját márkák teszik ki, melyek jelentős része hazai forrásból származik.
Eközben Olaszországban a Lidl már 6%-os részesedést ért el a 132,1 milliárd eurós modern kereskedelmi piacon – írja az ESM Magazine a NielsenIQ 2025-ös fogyasztói jelentésének alapján. A vállalat az elmúlt évtizedben 3,5 milliárd eurót fektetett be az olasz piacon, és a következő három évre további 1,5 milliárd euróból tervez 150 új üzletet nyitni. A Lidl 2030-ra a jelenlegi 780-ról 1000-re szeretné növelni olaszországi üzleteinek számát.
Kapcsolódó cikkeink
Újra „Megbízható Munkaadó” lett a Lidl
A Lidl Magyarország immáron ötödik alkalommal nyerte el a Német-Magyar…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A technológiai problémák végeztek az első helyen a lényegi munkát megzavaró tényezők között
A technológiai fennakadások, például a lassú számítógépek, nem működő alkalmazások…
Tovább olvasom >