GlobalData: a vásárlói hűségprogramok kulcsfontosságúak a sikerhez
A GlobalData szerint a vásárlói hűségprogramok jelenthetik a siker kulcsát az FMCG-kiskereskedők számára.
A fogyasztók egyre inkább élnek a hűségprogramok kínálta előnyökkel, különösen az élelmiszer, valamint az egészségügyi és szépségápolási kategóriákban.
A GlobalData Németországban, Franciaországban, Spanyolországban, Olaszországban, Kínában és az Egyesült Államokban 6000 válaszadó megkérdezésével készített „How People Shop 2023” felmérése szerint a fogyasztók több mint fele (55,3%) nyilatkozott úgy, hogy a hűségprogramok mindig vagy gyakran befolyásolják termékválasztását az élelmiszerüzletekben, míg 52,1% ugyanerről számolt be az egészségügyi és szépségápolási termékek esetében.
A hűségprogramokból származó további kedvezmények lehetőséget adnak a kiskereskedőknek arra, hogy megkülönböztessék magukat a versenytársaiktól – jegyezte meg az elemző cég.
Különösen az FMCG-cégeknél alacsony a vásárlói hűség a nagymértékben felcserélhető termékekből álló kínálatuk miatt, ami miatt még nagyobb szükség van arra, hogy hűségprogramokon keresztül kínáljanak előnyöket a piaci részesedés megszerzése és megtartása érdekében – derül ki a GlobalData legfrissebb, Thematic Intelligence: Customer Loyalty in Retail and Apparel című jelentéséből.
Az elemzőcég rámutat, hogy a hűségprogramok kiskereskedőknek nyújtott versenyelőnyei mellett az adatgyűjtés is érdemi lehetőséget kínál a vásárlók jobb kiszolgálására. A kiskereskedők vásárlási szokásokról gyűjtött adatai segíthetnek a kampányokat meghatározott fogyasztói csoportokra irányítani, a promóciókat személyre szabni, és kínálatuk relevanciáját megőrizni.
Kapcsolódó cikkeink
Győzelme esetén betiltaná a brit munkáspárti kormány az energiaitalok tizenéveseknek történő értékesítését
A brit Munkáspárt ígéretet tett arra, hogy betiltja a „veszélyesen…
Tovább olvasom >Az Y- és a Z-generáció az RTD jegeskávé iránti kereslet növekedésének motorjai
A GlobalData friss adatai alapján a jegeskávé és kávéikülönlegességek iránti…
Tovább olvasom >Az online újabb fellendülését várja a Forrester
A Forrester az online kiskereskedelmi kiadásoknak a legnagyobb európai országokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >