GlobalData: a TikTok a legjobb a közösségimédia-alapú vásárlásban
A világjárvány óta egyre népszerűbb a közösségi médiában az élő közvetítéses vásárlás, amely a vonzó tartalmakat a termékek megvásárlásának lehetőségével ötvözi. Számos elemző szerint a „közösségi kereskedelem” az évtized előrehaladtával egyre jövedelmezőbb kiskereskedelmi csatornát jelenthet.
Ennek kapcsán végzett felmérést a GlobalData Social Media Analytics Platformja az influenszerek körében azzal a céllal, hogy meghatározza a vásárláshoz kapcsolódó, legtöbbet emlegetett közösségimédia-alkalmazásokat. Az élre a TikTok került 38%-os SOV-vel megelőzve a YouTube (27%), Pinterest (22%), Instagram (7%) és Snapchat (6%) platformokat.
A TikTok felemelkedését támogatta a TikTok Shop e-kereskedelmi platform 2022 novemberi elindítása is az Egyesült Államokban, amely nagy lökést adott az alkalmazásnak a vásárlási célponttá válásban.
A GlobalData szerint a tanulmányban megkérdezett influenszerek úgy vélik, hogy a TikTok alkalmazásban a fizetési folyamat „a közeljövőben több márka érdeklődését is felkelti majd”.
Az egyik influenszer, Olivia Moore, az Andreessen Horowitz partnere szerint: „A fogyasztók számára a TikTok vásárlási célponttá válik – egy személyre szabott Shop füllel és az alkalmazáson belüli rendeléskövetéssel. A termékoldalakon vélemények és információk találhatók arról, hogy hányan rendelték meg az adott terméket, és lehetőség van a készítők livestreamjeiben megosztott kuponok felhasználására is”.
Kapcsolódó cikkeink
Ikonikus márkák összekapcsolódásával jött létre a Heinz X Absolut
A Heinz és az Absolut Vodka együttműködésében vadonatúj, limitált kiadású…
Tovább olvasom >Hamarosan jöhet a házhozszállítás a Lidlnél
Egyelőre még nincs házhozszállítás a Lidlnél, de hamarosan lehet –…
Tovább olvasom >Idén tovább nő az élelmiszerkereskedelemben az online értékesítés szerepe
Az élelmiszerek vásárlásán belül az online házhoz rendelések arányának további növekedésére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őshonos állattartó telepeket újít fel a Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság
Közel 500 millió forint európai uniós támogatást költ a Kiskunsági…
Tovább olvasom >Átlagosan 500 Ft lesz egy gombóc fagyi idén nyáron
Nagyot drágult a fagylalt idén. A tavalyihoz képest 10-15 százalékos…
Tovább olvasom >A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >