GlobalData: a TikTok a legjobb a közösségimédia-alapú vásárlásban
A világjárvány óta egyre népszerűbb a közösségi médiában az élő közvetítéses vásárlás, amely a vonzó tartalmakat a termékek megvásárlásának lehetőségével ötvözi. Számos elemző szerint a „közösségi kereskedelem” az évtized előrehaladtával egyre jövedelmezőbb kiskereskedelmi csatornát jelenthet.
Ennek kapcsán végzett felmérést a GlobalData Social Media Analytics Platformja az influenszerek körében azzal a céllal, hogy meghatározza a vásárláshoz kapcsolódó, legtöbbet emlegetett közösségimédia-alkalmazásokat. Az élre a TikTok került 38%-os SOV-vel megelőzve a YouTube (27%), Pinterest (22%), Instagram (7%) és Snapchat (6%) platformokat.
A TikTok felemelkedését támogatta a TikTok Shop e-kereskedelmi platform 2022 novemberi elindítása is az Egyesült Államokban, amely nagy lökést adott az alkalmazásnak a vásárlási célponttá válásban.
A GlobalData szerint a tanulmányban megkérdezett influenszerek úgy vélik, hogy a TikTok alkalmazásban a fizetési folyamat „a közeljövőben több márka érdeklődését is felkelti majd”.
Az egyik influenszer, Olivia Moore, az Andreessen Horowitz partnere szerint: „A fogyasztók számára a TikTok vásárlási célponttá válik – egy személyre szabott Shop füllel és az alkalmazáson belüli rendeléskövetéssel. A termékoldalakon vélemények és információk találhatók arról, hogy hányan rendelték meg az adott terméket, és lehetőség van a készítők livestreamjeiben megosztott kuponok felhasználására is”.
Kapcsolódó cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >Komoly fenntarthatósági problémák vannak a csomagolás terén az e-kereskedelemben
Az online vásárlások térnyerésével a csomagolási méretek optimalizálása komoly kihívást…
Tovább olvasom >Jöhet a személyre szabott reklámoktól mentes ingyenes Facebook és Instagram?
Nagy várakozás előzte meg az uniós adatvédelmi testület (EDPB) állásfoglalását…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >