GlobalData: a TikTok a legjobb a közösségimédia-alapú vásárlásban
A világjárvány óta egyre népszerűbb a közösségi médiában az élő közvetítéses vásárlás, amely a vonzó tartalmakat a termékek megvásárlásának lehetőségével ötvözi. Számos elemző szerint a „közösségi kereskedelem” az évtized előrehaladtával egyre jövedelmezőbb kiskereskedelmi csatornát jelenthet.
Ennek kapcsán végzett felmérést a GlobalData Social Media Analytics Platformja az influenszerek körében azzal a céllal, hogy meghatározza a vásárláshoz kapcsolódó, legtöbbet emlegetett közösségimédia-alkalmazásokat. Az élre a TikTok került 38%-os SOV-vel megelőzve a YouTube (27%), Pinterest (22%), Instagram (7%) és Snapchat (6%) platformokat.
A TikTok felemelkedését támogatta a TikTok Shop e-kereskedelmi platform 2022 novemberi elindítása is az Egyesült Államokban, amely nagy lökést adott az alkalmazásnak a vásárlási célponttá válásban.
A GlobalData szerint a tanulmányban megkérdezett influenszerek úgy vélik, hogy a TikTok alkalmazásban a fizetési folyamat „a közeljövőben több márka érdeklődését is felkelti majd”.
Az egyik influenszer, Olivia Moore, az Andreessen Horowitz partnere szerint: „A fogyasztók számára a TikTok vásárlási célponttá válik – egy személyre szabott Shop füllel és az alkalmazáson belüli rendeléskövetéssel. A termékoldalakon vélemények és információk találhatók arról, hogy hányan rendelték meg az adott terméket, és lehetőség van a készítők livestreamjeiben megosztott kuponok felhasználására is”.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >