Giving Friday: 17,5 millió forinttal segít a dm
A dm és vásárlói az idei évben is megmutatták, hogy a közös cselekvés csodákra képes. A dm a Black Friday napot Giving Friday nappá változtatta, és november 27-i forgalma 5 százalékát jótékony célra ajánlotta fel: 17,5 millió forinttal támogatják a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkáját.
A szolidaritás fontosságára, a generációk közötti segítő kapcsolatra hívta fel vásárlói figyelmét az idei évben a dm. Második alkalommal döntöttek úgy, hogy az akcióvadászat helyett a jótékony cselekedetekre helyezik a hangsúlyt, s átszínezik a Black Friday napot. Mert lehet másként is. Árakciók és felesleges fogyasztásra ösztönzés helyett inkább arra buzdították vásárlóikat, hogy az amúgy is betervezett vásárlást időzítsék erre a napra, mert ezzel egy jó ügy mellé állhatnak: az aznapi forgalom 5 százalékát jótékony célra ajánlották fel. A vásárlóknak köszönhetően 17 538 370 forint gyűlt össze. A dm büszke rá, hogy vásárlóikkal az odafigyelésen és a szolidaritáson alapuló értékközösséget alkottak ezen a napon, és a Giving Friday kezdeményezéssel megmutathatták, hogy közösen valóban többet tehetünk egymásért!
Az összegből a Magyar Máltai Szeretetszolgálat idősotthonaiban élők mentális és fizikai egészségének megőrzését segíti idén a dm. A koronavírus helyzet leginkább veszélyeztetett csoportja ők, és sajnos az óvintézkedések miatt most sokan nem találkozhatnak szeretteikkel, és ez kihat egészségi állapotukra is.
A szeretetszolgálat ezért karácsonyra ajándékcsomaggal lepi meg az időseket, és a közösségi tereikbe is jut majd ajándék, hogy az együtt töltött idő tartalmasabban telhessen. Összesen 2200 lakónak sikerül így szebbé tenni az ünnepet. Az idős emberek ráadásul nem csupán egyen ajándékcsomagot kapnak karácsonyra, hanem képeslapokon személyesen nekik szóló üzeneteket is a szeretetszolgálat önkénteseitől és a dm munkatársaitól, és ezzel az élményt, hogy az ünnepi előkészületek között voltak, akik éppen rájuk gondoltak, és nekik címezték kedvességüket.
A dm az akcióval szeretné felhívni a figyelmet az összefogás fontosságára, a generációk közötti szolidaritásra, és az odafigyelés erejére, mert néha elég egy jó szó, egy kedves gesztus, hogy szebbé tegyük mások mindennapjait. A körülményeken sajnos nem változtathatunk, de a hozzáállásunkon igen, csak rajtunk múlik, hogy hétköznapi tetteinkkel mit közvetítünk mások fele. Továbbra is figyeljük egymásra!
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >