Gímszavasgerinc – Te mit kezdenél vele?
Rendhagyó és kreatív módon tudatosította gasztronómiai szakújságírókkal a METRO, milyen alapanyaggal dolgoznak majd a séfek a Bocuse d’Or európai döntőjén, és az oda vezető nemzeti selejtezőkben.
Mint ismeretes, a verseny magyar és európai döntőjének alapanyag-szükségletét a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja. A nagy megmérettetés témája a gímszarvas és a kecsege (kaviárjával). A METRO gímszarvasból, illetve a legfontosabb hozzávalókból álló csomagot küldött azoknak az újságíróknak, akik vállalták, hogy dokumentálják és olvasóik elé tárják a hús elkészítésének folyamatát. Nos, ezt hívják multifunkcionális marketingkommunikációnak: reklám és önreklám, pr, újszerű sajtókapcsolat-építés egy füst alatt. Tanítani lehetne!
És ki utasítana vissza egy ilyen ajánlatot? Gímszarvast céklaraguval és céklapürével? Naná, sőt, még az oroszlánt is!
A segítségül kapott recept nem volt bonyolult, hősünk (értsd: e sorok írója) is óriási lelkesedéssel kezdett a munkához. Az alapanyagok az „elvártnak” megfelelően viselkedtek, csak valahogy a főzés minden fázisa kétszer több időt vett igénybe a tervezettnél. Mennyire más lehet a profik világa! Ahol nem derül ki menet közben, hogy valamit mégis kifelejtettünk a hozzávalók közül, ahol az olvasva szimpla lépések a pillanatban zavarában nem válnak dekódolhatatlannak tűnő utasításokká, ahol valóban léteznek olyan mitikus szerszámok, mint a húspihentető rács; szóval, oda születni kell!
Persze, voltak nyugodt pillanatok is, meg wow-élmények – másodjára biztosan flottabbul megy majd az egész. A végeredmény így is egészen fotogénre sikeredett, ráadásul láthatóan ízlett a „célközönségnek”. Ezzel együtt azt hiszem, a jövőben inkább maradok az interjúknál meg a trendelemzéseknél.
(A magyar döntő ma, azaz csütörtökön zajlik a Hungexpo területén.)
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A HoReCa-piac kihívásai nem múlnak, csak változnak – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >