Gigászok harca
A Walmart és az Amazon küzdelme folytatódik. Szeptemberben a kereskedőóriás 4000 egységéből kivonta az Amazon Kindle táblagép forgalmazását, októberben pedig az Amazon fő erősségére, az aznapi kiszállításra mért csapást, saját szolgáltatása tesztelésének megkezdésével. Az Amazon, jelenleg még a világ elsőszámú online kereskedője, csupán 40 disztribúciós központtal rendelkezik, szemben a Walmart 4000 egységével.
Korábban a két óriás jól megfért a piacon, de mióta az on- és offline vásárlások határai elmosódtak, a vásárlói útvonal sokcsatornássá vált, a fizikai boltok egyre jobban rettegnek az Amazon előretörésétől. A válaszlépésre a Walmart vállalkozott. A média Batman és Superman összeakaszkodásához hasonlítja ezt a vetélkedést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >