Gigászok harca
A Walmart és az Amazon küzdelme folytatódik. Szeptemberben a kereskedőóriás 4000 egységéből kivonta az Amazon Kindle táblagép forgalmazását, októberben pedig az Amazon fő erősségére, az aznapi kiszállításra mért csapást, saját szolgáltatása tesztelésének megkezdésével. Az Amazon, jelenleg még a világ elsőszámú online kereskedője, csupán 40 disztribúciós központtal rendelkezik, szemben a Walmart 4000 egységével.
Korábban a két óriás jól megfért a piacon, de mióta az on- és offline vásárlások határai elmosódtak, a vásárlói útvonal sokcsatornássá vált, a fizikai boltok egyre jobban rettegnek az Amazon előretörésétől. A válaszlépésre a Walmart vállalkozott. A média Batman és Superman összeakaszkodásához hasonlítja ezt a vetélkedést.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egy kutatás szerint a koronavírus megváltoztatta a vásárlói szokásokat
A koronavírus hatására megváltoztak a vásárlói szokások, illetve módosult a…
Tovább olvasom >Erste: a régión belül Magyarországon nő leginkább a gazdaság
A régióban a GDP-növekedési ütemek 3 és 6 százalék között…
Tovább olvasom >KSH: nőttek a beruházások a tavalyi negyedik negyedévben
A tavalyi első három negyedévre jellemző visszaeséssel ellentétben, a negyedik…
Tovább olvasom >