GfK: Fókuszban a próbavásárlás
2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál a GfK Hungária. A módszernek köszönhetően a próbavásárlók szemével mérhető a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítménye.
A GFK Hungária a már régóta alkalmazott hagyományos és a legújabb piackutatási módszerek mellett 2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál. A vállalat ezen a területen is alkalmazza a GfK nemzetközi tapasztalatait, illetve a hazai piac igényeinek megfelelően végzi el a kutatásokat.
A módszer lényege, hogy precíz irányítással, a próbavásárlók szemével méri a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítményét. Az ügyfélkiszolgálás mérése elvégezhető bárhol, ahol ügyfél-értékesítő kapcsolat alakul ki, akár profitorientált, akár non-profit szervezetről van szó. Próbavásárlással emellett feltérképezhető a gyártók piaci helyzete, és több objektivitáson alapuló, mégis szubjektív szemmel érzékelhető szempont is.
A módszer fényt derít mind a kiemelkedő, mind a fejlesztendő területekre. Kiemelt területek az értékesítés-támogatás, a reklamáció- és kifogáskezelés, a szerviztevékenység – mindezek a fogyasztói benyomások összegzése alapján – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >