GfK: Fókuszban a próbavásárlás
2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál a GfK Hungária. A módszernek köszönhetően a próbavásárlók szemével mérhető a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítménye.
A GFK Hungária a már régóta alkalmazott hagyományos és a legújabb piackutatási módszerek mellett 2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál. A vállalat ezen a területen is alkalmazza a GfK nemzetközi tapasztalatait, illetve a hazai piac igényeinek megfelelően végzi el a kutatásokat.
A módszer lényege, hogy precíz irányítással, a próbavásárlók szemével méri a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítményét. Az ügyfélkiszolgálás mérése elvégezhető bárhol, ahol ügyfél-értékesítő kapcsolat alakul ki, akár profitorientált, akár non-profit szervezetről van szó. Próbavásárlással emellett feltérképezhető a gyártók piaci helyzete, és több objektivitáson alapuló, mégis szubjektív szemmel érzékelhető szempont is.
A módszer fényt derít mind a kiemelkedő, mind a fejlesztendő területekre. Kiemelt területek az értékesítés-támogatás, a reklamáció- és kifogáskezelés, a szerviztevékenység – mindezek a fogyasztói benyomások összegzése alapján – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >