Aki egyszer megszerzi a védjegyet, az meg is tartja
Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a „Magyar Termék” védjegyek valamelyikét – összegezte a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. működését Benedek Eszter ügyvezető annak kapcsán, hogy a társaság megtartotta éves taggyűlését és elfogadta a 2016-os mérlegét. A kft. nonprofit jellegéből fakadóan nem fizet osztalékot a tagjainak, a képződött nyereséget a Magyar Termék tanúsító- és védjegyrendszer működtetésére, fejlesztésére fordítja. Az ügyvezető szerint a védjegyhasználók köre stabil.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék Nonprofit Kft.
Benedek Eszter úgy látja, hogy aki egyszer védjegyhasználóvá válik, és megtapasztalja az abból származó előnyöket, az tartósan benne is marad a rendszerben. Jelenleg is több cég csatlakozásának az előkészítése folyik, ez alapján védjegyhasználó lesz az Első Pesti Malom Zrt., a Bio Fair Trade Kft. és az Öcsi Hús Zrt.
A védjegyhasználók között a Magyar Termék védjegy létrejötte óta az élelmiszeripar gyártói márkái domináltak, de az elmúlt években a kereskedelmi láncok is felismerték védjegy értékét. Nem élelmiszertermékekre 30 cég teszi fel a jelölést, 10 társaság pedig a szolgáltatásaihoz szerezte meg a védjegyhasználat jogát. A védjegyhasználók köre rendkívül színes, a Bramac tetőcserép vagy DDC cement éppúgy megtalálható közöttük, mint a Republic zenekar nagylemeze, vagy a legújabb termékek közül például a NaturAqua Emotion ásványvizek. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >KSH: stagnált az ipari termelés márciusban
2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >