Aki egyszer megszerzi a védjegyet, az meg is tartja
Több mint 150 cég 3800 terméke és szolgáltatása használja már a „Magyar Termék” védjegyek valamelyikét – összegezte a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. működését Benedek Eszter ügyvezető annak kapcsán, hogy a társaság megtartotta éves taggyűlését és elfogadta a 2016-os mérlegét. A kft. nonprofit jellegéből fakadóan nem fizet osztalékot a tagjainak, a képződött nyereséget a Magyar Termék tanúsító- és védjegyrendszer működtetésére, fejlesztésére fordítja. Az ügyvezető szerint a védjegyhasználók köre stabil.

Benedek Eszter
ügyvezető
Magyar Termék Nonprofit Kft.
Benedek Eszter úgy látja, hogy aki egyszer védjegyhasználóvá válik, és megtapasztalja az abból származó előnyöket, az tartósan benne is marad a rendszerben. Jelenleg is több cég csatlakozásának az előkészítése folyik, ez alapján védjegyhasználó lesz az Első Pesti Malom Zrt., a Bio Fair Trade Kft. és az Öcsi Hús Zrt.
A védjegyhasználók között a Magyar Termék védjegy létrejötte óta az élelmiszeripar gyártói márkái domináltak, de az elmúlt években a kereskedelmi láncok is felismerték védjegy értékét. Nem élelmiszertermékekre 30 cég teszi fel a jelölést, 10 társaság pedig a szolgáltatásaihoz szerezte meg a védjegyhasználat jogát. A védjegyhasználók köre rendkívül színes, a Bramac tetőcserép vagy DDC cement éppúgy megtalálható közöttük, mint a Republic zenekar nagylemeze, vagy a legújabb termékek közül például a NaturAqua Emotion ásványvizek. //
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >Áprilisban 5,0 százalékkal visszaesett az ipari termelés
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3…
Tovább olvasom >Törvényi változás jön – A Magyar Szolgáltatás védjegy már a digitális iratkezelés biztonságát is jelzi
Június 1-jétől újabb szintet lép a Digitális Állampolgár alkalmazás (DÁP)…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >