Geszti Péter: „Mindig csak a holnapra gondolunk, a holnaputánra nem”
Imád kreatív tartalmakat létrehozni, de az üzletelést másra bízza. Egy-egy élő koncert valódi ajándéknak tart, és még mindig van benne játékkedv, amikor új feladatot kell megoldania. Számára a legfontosabb a zene, amiben rátalálhatunk egy pillanatra, egy érzésre. A Future Talks vendége Geszti Péter volt.

Geszti Péter
Most éppen reklámszakember a titulusa, de mellette dalszövegíró, zeneszerző, énekes, producer is. A munkához úgy áll, mint egy ötödikes kisfiú, aki focizni szeretne, azaz jól érezni magát, az üzleti részt inkább másokra bízza.
Amikor nem reklámokat készít, koncertezik. Ezekre az alkalmakra nagyon alaposan felkészül, hogy a közönség azt érezze, az a pillanat aktuális, és csak neki szól, maga Geszti pedig valódi ajándéknapoknak tartja a koncertnapokat.

Krizsó Szilvia
A reklámokat illetően azokat értékeli, amelyeknek valódi igazságtartalma van, s úgy érzi, minél idősebb valaki, annál hamarabb felismeri az igazságot. „Tudom, mit akarok elmondani az embereknek” – fogalmaz Geszti Péter.
A reklámszakember arról is beszélt, miért élünk digitális feudalizmusban, miért öltözőszagú társadalom a miénk, miért nincs nálunk kultúrája a korral való érettségnek, és azt is megtudhatjuk, miért van „őrületes” ellentmondás a reklámszakma és a fenntarthatóság között.
…
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=FvGKpuJVoZ4
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Némedi Erzsébet: A boldogság a bélben lakik
A bélrendszerünkben lévő mikrobiom egy olyan ökoszisztéma, amely nem csak…
Tovább olvasom >Madar Norbert – a magyar piaci szereplők a Temu árnyékában csak vegetálnak
„Nem szeretem használni az e-kereskedelem kifejezést, sokkal inkább lefedi a…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >