Gép a testen (avagy on-lány)
Hazánkba érkezett az Adwalker elnevezésű, testen hordozható számítógépes reklám. A 4 kilós szerkezet egy ergonomikusan tervezett, szivacsos „átalvetőbe” épített monitorból és tápegységből, a derékra szerelt, eredetileg katonai célokra fejlesztett számítógépből és a combtáskából előhúzható érintőfelület és nyomtató kombinációjából áll. Mikrofon és fülhallgató is csatlakoztatható hozzá.Jaron Wikler, a feltaláló és gyártó cég, a londoni központú Interactive&Engaging Media értékesítési vezetője és Szabó Edit, a Rafinanz BTL divízióigazgatója közösen mutatta be az eszköz rendkívül változatos és figyelemfelkeltő alkalmazási területeit. Az Adwalker az interaktivitás számtalan módjával áll a magyar megrendelők rendelkezésére február 1-től.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Folyamatos és biztonságos a hazai élelmiszer-ellátás
A koronavírus-járvány harmadik hulláma alatt is folyamatos és biztosított a…
Tovább olvasom >Elkerülhetetlennek látják a hús- és tejtermékek drágulását az ágazat szereplői
A takarmányok világszerte tapasztalható 30-50 százalékos drágulása miatt mindenhol komoly…
Tovább olvasom >Bolt csiki-csuki: 140 ezerből 60 ezer nyitva, 80 ezer zárva
Cselezgetnél? Nem fog menni, pontos a szabály. Plázás boltoknak könnyebb…
Tovább olvasom >