Gép a testen (avagy on-lány)
Hazánkba érkezett az Adwalker elnevezésű, testen hordozható számítógépes reklám. A 4 kilós szerkezet egy ergonomikusan tervezett, szivacsos „átalvetőbe” épített monitorból és tápegységből, a derékra szerelt, eredetileg katonai célokra fejlesztett számítógépből és a combtáskából előhúzható érintőfelület és nyomtató kombinációjából áll. Mikrofon és fülhallgató is csatlakoztatható hozzá.Jaron Wikler, a feltaláló és gyártó cég, a londoni központú Interactive&Engaging Media értékesítési vezetője és Szabó Edit, a Rafinanz BTL divízióigazgatója közösen mutatta be az eszköz rendkívül változatos és figyelemfelkeltő alkalmazási területeit. Az Adwalker az interaktivitás számtalan módjával áll a magyar megrendelők rendelkezésére február 1-től.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >