Gép a testen (avagy on-lány)
Hazánkba érkezett az Adwalker elnevezésű, testen hordozható számítógépes reklám. A 4 kilós szerkezet egy ergonomikusan tervezett, szivacsos „átalvetőbe” épített monitorból és tápegységből, a derékra szerelt, eredetileg katonai célokra fejlesztett számítógépből és a combtáskából előhúzható érintőfelület és nyomtató kombinációjából áll. Mikrofon és fülhallgató is csatlakoztatható hozzá.Jaron Wikler, a feltaláló és gyártó cég, a londoni központú Interactive&Engaging Media értékesítési vezetője és Szabó Edit, a Rafinanz BTL divízióigazgatója közösen mutatta be az eszköz rendkívül változatos és figyelemfelkeltő alkalmazási területeit. Az Adwalker az interaktivitás számtalan módjával áll a magyar megrendelők rendelkezésére február 1-től.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Áprilisban enyhén nőtt a GKI konjunktúra indexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >Fejenként 62 kg ételt pazarolunk el évente
Egyre égetőbb problémát jelent az élelmiszer-hulladék és a túlfogyasztás: a…
Tovább olvasom >A gazdálkodókban bíznak a legjobban
Az EIT Food Consumer Observatory legfrissebb, 2024-es Food Trust Reportja…
Tovább olvasom >