A GEFCO Csoport bejelentette, hogy 2017 első félévében bevétele elérte a 2,262 milliárd eurót
Az ipari logisztika globális szereplőjeként és Európa vezető autóipari logisztikai vállalataként ismert GEFCO Csoport bejelentette, hogy 2017 első félévében bevétele elérte a 2,262 milliárd eurót (1,9%-os növekedés), a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) pedig 115 millió euró (25,8%-os növekedés) volt.
| 2017 – 1. félév | 2016 – 1. félév | 2017/2016 | |
| Forgalom (milliárd €) | 2,262 | 2,221 | + 1,9% |
| EBITDA (millió €) | 114,8 | 91,3 | + 25,8% |
Luc Nadal, a GEFCO Csoport igazgatótanácsának elnöke szerint: „A GEFCO félévi eredményei tükrözik azt a már 2016-ban is megmutatkozó pozitív trendet, melynek eredményeként a csoport működési és pénzügyi teljesítménye is nőtt, a kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye pedig 25,8%-kal növekedett. A 1,9%-os bevétel gyarapodás a régebbi partnereinkkel kialakított szoros együttműködés eredménye, és köszönhető a szélesebb ügyfélkörben folyamatosan erősödő kereskedelmi teljesítményünknek is, ami elérte a 6%-ot.
Stabil pénzügyi helyzet és növekedés
2017 első felében a GEFCO Csoport forgalma elérte a 2,262 milliárd eurót, mely 1,9%-os növekedést jelent a 2016-os év azonos időszakához képest. A növekedés főként a megerősödő európai autópiacnak és európai gazdaságnak, illetve a nemzetközi ügyfélkör folyamatos bővítésének köszönhető.
Az első hat hónap kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) 114,8 euró volt, mely 25,8%-os növekedést jelent 2016 első félévéhez viszonyítva. A nyereségesség jelentős növekedése a GEFCO által bevezetett proaktív politika eredménye, melynek célja a beszerzésmenedzsment optimalizálása és az állandó költségek csökkentése. A Csoport „asset-light” (nem eszközigényes) üzleti modellje szintén elősegíti a hatékony költségmenedzsmentet. A GEFCO nagyon kevés adóssággal rendelkezik, pénzügyi helyzete stabil.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

