Gauder Milán vezeti a Mastercard teljes európai termékfejlesztési és innovációs részlegét
Gauder Milánt nevezték ki a Mastercard Europe termékfejlesztési és innovációs vezetőjének. A figyelemreméltó nemzetközi karriert befutott magyar szakember felel mostantól a kártyatársaság meglévő és új termékeinek fejlesztéséért Európa 56 országában. Feladatai közé tartozik a hagyományos hitel-, betéti-, vállalati- és prémium kártyák innovációja; az azonnali fizetéshez, a Mastercard részletfizetési szolgáltatásához, továbbá a kártyák és bankszámlák közötti pénzküldéshez és a legújabb digitális megoldásokhoz kapcsolódó fejlesztések, mint például a mobilfizetés, a hazai piacon újonnan bevezetett Apple Pay, valamint a banki mobiltárcák is.
Gauder Milán fő céljának tekinti, hogy Európa továbbra is élen járjon az innovációban. „A legnagyobb kihívás számunkra az, hogy miként tud a Mastercard Európában új távlatokat nyitni, a világ előtt járni, mint ahogy korábban a chip-kártyák és az egyérintéses fizetés bevezetésével, most pedig a mobil NFC elterjesztésével teszi. Szeretnénk az internetes kereskedelem robbanásszerű fejlődését is segíteni azzal, hogy elérhetővé teszünk egy még gyorsabb, kényelmesebb és biztonságosabb digitális fizetést, attól függetlenül, hogy valaki hitel-, betéti vagy előre feltöltött (prepaid) kártyával, vagy akár azonnali átutalással akarja kiegyenlíteni a számláját”– hangsúlyozta a szakember.
Gauder Milán 2005 óta a Mastercard munkatársa, 2008-tól a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója. Az ő irányítása alatt történt meg Magyarországon az egyérintéses fizetés bevezetése és népszerűsítése, és nyitott meg az első Mastercard Lounge – prémium ügyfélváró a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. 2010-től a kelet-közép-európai regionális vezetői feladatokat is ellátta. 2014-től a közel-keleti és afrikai régió regionális igazgatója. 2017-től (mostani kinevezéséig) londoni székhellyel irányította a Mastercard tanácsadói és fizetésbiztonsági részlegét Európában.
Kapcsolódó cikkeink
AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Nyitottak a német vásárlók a biometrikus azonosítással történő fizetésre
Egy friss Mastercard-felmérés szerint a német fogyasztók 43%-a nyitott arra,…
Tovább olvasom >A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >