Gauder Milán vezeti a Mastercard teljes európai termékfejlesztési és innovációs részlegét
Gauder Milánt nevezték ki a Mastercard Europe termékfejlesztési és innovációs vezetőjének. A figyelemreméltó nemzetközi karriert befutott magyar szakember felel mostantól a kártyatársaság meglévő és új termékeinek fejlesztéséért Európa 56 országában. Feladatai közé tartozik a hagyományos hitel-, betéti-, vállalati- és prémium kártyák innovációja; az azonnali fizetéshez, a Mastercard részletfizetési szolgáltatásához, továbbá a kártyák és bankszámlák közötti pénzküldéshez és a legújabb digitális megoldásokhoz kapcsolódó fejlesztések, mint például a mobilfizetés, a hazai piacon újonnan bevezetett Apple Pay, valamint a banki mobiltárcák is.
Gauder Milán fő céljának tekinti, hogy Európa továbbra is élen járjon az innovációban. „A legnagyobb kihívás számunkra az, hogy miként tud a Mastercard Európában új távlatokat nyitni, a világ előtt járni, mint ahogy korábban a chip-kártyák és az egyérintéses fizetés bevezetésével, most pedig a mobil NFC elterjesztésével teszi. Szeretnénk az internetes kereskedelem robbanásszerű fejlődését is segíteni azzal, hogy elérhetővé teszünk egy még gyorsabb, kényelmesebb és biztonságosabb digitális fizetést, attól függetlenül, hogy valaki hitel-, betéti vagy előre feltöltött (prepaid) kártyával, vagy akár azonnali átutalással akarja kiegyenlíteni a számláját”– hangsúlyozta a szakember.
Gauder Milán 2005 óta a Mastercard munkatársa, 2008-tól a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója. Az ő irányítása alatt történt meg Magyarországon az egyérintéses fizetés bevezetése és népszerűsítése, és nyitott meg az első Mastercard Lounge – prémium ügyfélváró a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. 2010-től a kelet-közép-európai regionális vezetői feladatokat is ellátta. 2014-től a közel-keleti és afrikai régió regionális igazgatója. 2017-től (mostani kinevezéséig) londoni székhellyel irányította a Mastercard tanácsadói és fizetésbiztonsági részlegét Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértők: a kiberbűnözőkkel szemben az edukáció a leghatékonyabb védekezés
Az edukáció a leghatékonyabb védekezés a kiberbűnözőkkel szemben, mivel bárhogyan…
Tovább olvasom >A kiberbűnözés kora 2025 – Új gazdasági realitás
A kiberbűnözés éves globális kára 2028-ra elérheti a 14 ezer…
Tovább olvasom >Egy év alatt félúton a Mastercard tokenizációs átalakulása Európában
Egy évvel azt követően, hogy a Mastercard bejelentette célját: 2030-ra…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >