Gauder Milán vezeti a Mastercard teljes európai termékfejlesztési és innovációs részlegét
Gauder Milánt nevezték ki a Mastercard Europe termékfejlesztési és innovációs vezetőjének. A figyelemreméltó nemzetközi karriert befutott magyar szakember felel mostantól a kártyatársaság meglévő és új termékeinek fejlesztéséért Európa 56 országában. Feladatai közé tartozik a hagyományos hitel-, betéti-, vállalati- és prémium kártyák innovációja; az azonnali fizetéshez, a Mastercard részletfizetési szolgáltatásához, továbbá a kártyák és bankszámlák közötti pénzküldéshez és a legújabb digitális megoldásokhoz kapcsolódó fejlesztések, mint például a mobilfizetés, a hazai piacon újonnan bevezetett Apple Pay, valamint a banki mobiltárcák is.
Gauder Milán fő céljának tekinti, hogy Európa továbbra is élen járjon az innovációban. „A legnagyobb kihívás számunkra az, hogy miként tud a Mastercard Európában új távlatokat nyitni, a világ előtt járni, mint ahogy korábban a chip-kártyák és az egyérintéses fizetés bevezetésével, most pedig a mobil NFC elterjesztésével teszi. Szeretnénk az internetes kereskedelem robbanásszerű fejlődését is segíteni azzal, hogy elérhetővé teszünk egy még gyorsabb, kényelmesebb és biztonságosabb digitális fizetést, attól függetlenül, hogy valaki hitel-, betéti vagy előre feltöltött (prepaid) kártyával, vagy akár azonnali átutalással akarja kiegyenlíteni a számláját”– hangsúlyozta a szakember.
Gauder Milán 2005 óta a Mastercard munkatársa, 2008-tól a Mastercard Magyarországért felelős igazgatója. Az ő irányítása alatt történt meg Magyarországon az egyérintéses fizetés bevezetése és népszerűsítése, és nyitott meg az első Mastercard Lounge – prémium ügyfélváró a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. 2010-től a kelet-közép-európai regionális vezetői feladatokat is ellátta. 2014-től a közel-keleti és afrikai régió regionális igazgatója. 2017-től (mostani kinevezéséig) londoni székhellyel irányította a Mastercard tanácsadói és fizetésbiztonsági részlegét Európában.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >