Gasztrotörténelmet írt a Food Truck Show!
Divathullámnak hitték, de túlélte, sőt sikeresen zárta a Covid éveit. A gazdasági válság ellenére minden nagyvárost megetetett, és Magyarország legtöbb hamburgerét, pizzáját értékesítette a rendezvényein az elmúlt 10 év alatt. A 100. esemény alkalmából szeptember 21-22-én a Vámház körúton ünnepel az ország minden mozgó étterme.

Az autómentes napokon lehet idén a legjobb street food-okat megkóstolni
Szeptember végén az elmúlt 10 év minden közönségkedvenc autója, a szakmai elismerések tulajdonosai és valamennyi díjazott food truck kitelepül régi és új ízeivel. Szombaton és vasárnap pedig workshopok keretében a legismertebb autók bemutatják, hogyan alakult át az utcakaja az elmúlt 10 év alatt: hogyan lett a hamburgerből smashed burger, hogyan váltak magyar kedvenccé ázsiai ízei, mekkorát robbant a BBQ, és, miképp tudott a churros a legnagyobb sláger maradni 10 éven keresztül.
„A legbüszkébb arra vagyok, hogy a strandbüfék és az üvegtirgrisek után sikerült igazi gasztroélményt vinnünk az utcára”
– mondta Horváth Zoltán a Food Truck Show alapító tulajdonosa, aki szerint mára nélkülözhetetlen műfajjá váltak a vendéglátás terén és nélkülük már nincs fesztivál, városi rendezvény vagy falunap.
Az ingyenes, gyerek- és kutyabarát fesztiválon a Kálvin tér és a Szabadság híd pesti hídfője között, az autómentes napokon lehet idén a legjobb street food-okat megkóstolni.
Kapcsolódó cikkeink
Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Három új menüsorral újít a Michelin-ajánlott szarvasi bisztró
Három új degusztációs menüsorral újult meg a Michelin Guide Bib…
Tovább olvasom >Új szintre emelik a balatoni gasztronómiát: megoldást hozhat a szezonalitásra és a munkaerőhiányra a Balatoni Kulináris Műhely
A térség éttermei, borászatai és szakképző intézményei közösen alakították ki…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >