Gary Barlow nevével fémjelzett biobor kapható a Morrisonsnál
A Gary Barlow a legutóbbi híresség, aki saját nevével fémjelzett borral debütált a kiskereskedelemben. A Take That egykori frontembere organikus termesztésből származó spanyol vörös- és fehérborait a hírneves Paul Schaafsmával (Benchmark Drinks) együttműködve fejlesztette.
A bortermelő és bormarketing-vállalattal, a Peninsula Viticultoresszel társulva a Gary Barlow organikus bor termékcsalád 460 Morrisons üzletben kapható októbertől, üvegenként 8 fontért.
Kapcsolódó cikkeink
Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >lyen az élet női sommelierként
Mi szükséges ahhoz, hogy valakiből sikeres sommelier legyen? Vajon nőként…
Tovább olvasom >További cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >