Gary Barlow nevével fémjelzett biobor kapható a Morrisonsnál
A Gary Barlow a legutóbbi híresség, aki saját nevével fémjelzett borral debütált a kiskereskedelemben. A Take That egykori frontembere organikus termesztésből származó spanyol vörös- és fehérborait a hírneves Paul Schaafsmával (Benchmark Drinks) együttműködve fejlesztette.
A bortermelő és bormarketing-vállalattal, a Peninsula Viticultoresszel társulva a Gary Barlow organikus bor termékcsalád 460 Morrisons üzletben kapható októbertől, üvegenként 8 fontért.
Kapcsolódó cikkeink
Együttműködik a Morrisons a Podback kapszula-újrahasznosítóval
A Nestlé és a Jacobs Douwe Egberts UK által létrehozott…
Tovább olvasom >Somlói Éjszakai Pincetúra 47 pincészet boraival
A Somló Fesztivál kulturális és családi programjaival kiegészülve rendezik meg…
Tovább olvasom >A Babits Borászat sárgamuskotálya nyerte a Szegedi Borfesztivál fődíját
A Babits Borászat 2019-es Tokaji késői szüretelésű sárgamuskotálya nyerte a…
Tovább olvasom >További cikkeink
eNet: már 6,2 millióan használnak okostelefont Magyarországon
Magyarországon már 6,2 millióan használnak okostelefont és nagyjából 6 millióan…
Tovább olvasom >Harminc éves a Magyar Gabonaszövetség
Befejeződtek a tavaszi mezőgazdasági munkálatok, bizakodásra ad okot, hogy a…
Tovább olvasom >Romlott a fogyasztók hangulata az Egyesült Államokban májusban
Az Egyesült Államokban az előzetesen közölt adatoknál is jelentősebben romlott…
Tovább olvasom >