Gary Barlow nevével fémjelzett biobor kapható a Morrisonsnál
A Gary Barlow a legutóbbi híresség, aki saját nevével fémjelzett borral debütált a kiskereskedelemben. A Take That egykori frontembere organikus termesztésből származó spanyol vörös- és fehérborait a hírneves Paul Schaafsmával (Benchmark Drinks) együttműködve fejlesztette.
A bortermelő és bormarketing-vállalattal, a Peninsula Viticultoresszel társulva a Gary Barlow organikus bor termékcsalád 460 Morrisons üzletben kapható októbertől, üvegenként 8 fontért.
Kapcsolódó cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Világot átívelő borászati összefogás – bemutatjuk a The Global AVA nemzetközi szervezetet
A kaliforniai Livermore-völgyi Borászati Közösség 2025. február 26-án bejelentette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >