Gary Barlow nevével fémjelzett biobor kapható a Morrisonsnál
A Gary Barlow a legutóbbi híresség, aki saját nevével fémjelzett borral debütált a kiskereskedelemben. A Take That egykori frontembere organikus termesztésből származó spanyol vörös- és fehérborait a hírneves Paul Schaafsmával (Benchmark Drinks) együttműködve fejlesztette.
A bortermelő és bormarketing-vállalattal, a Peninsula Viticultoresszel társulva a Gary Barlow organikus bor termékcsalád 460 Morrisons üzletben kapható októbertől, üvegenként 8 fontért.
Kapcsolódó cikkeink
Furmint Február Nagy Kóstoló több mint nyolcvan borászattal
Több mint nyolcvan pincészet kétszáznál is több, furmintból készült borával…
Tovább olvasom >Visszaesett a francia bor- és szeszexport tavaly
Tavaly 15,56 milliárd euró értékben exportált Franciaország bort és szeszesitalokat,…
Tovább olvasom >Komoly gondok vannak a magyar borászatban
A 2024-es év a magyar szőlészet és borászat számára nehéz…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >