Garantált minőségű magyar hús a Tescóban
A Tesco hetente mintegy 1 millió kilogramm friss húst értékesít. Az áruházakba kerülő baromfihús 100, a hal 90 és a vörös húsok 60 százaléka hazai beszállítóktól származik. A vállalat emellett a magyar húsexportot is segíti: a magyar baromfi több európai áruházban is az állandó kínálat részét képezi, főként Csehországban és az Egyesült Királyságban. A húsok szigorú, többlépcsős minőségellenőrzési folyamatot követően kerülnek a pultokba.
A Tesco számára kiemelten fontosak a magyar beszállítók a hústermékek esetén is: az áruházlánc Magyarországon összesen 16 beszállítóval dolgozik együtt a hal, 14-gyel a baromfi és 12-vel a vörös hús esetében. Annak érdekében, hogy csak a legjobb minőségű hús kerülhessen a vásárlók kosarába, a beszállítókkal szemben az egyik legfontosabb elvárás az áruházlánc saját, szigorú élelmiszerbiztonsági szabványának (TFMS) betartása.
Az ellenőrzési folyamat már a kiválasztáskor megkezdődik: az első beszállítás előtt átfogó vizsgálatokat folytat le a Tesco, annak érdekében, hogy minden előírásnak megfeleljen a partner. Ezt követően folyamatos technológusi látogatásokkal és harmadik fél általi auditokkal győződnek meg az áruházlánc minőségbiztosítási szakemberei arról, hogy a hús megfelelő minőségű. A központi raktár hetente 1-1,2 millió kilogramm húst fogad be, ekkor ismét próba elé állítják azok minőségét. Az áruházlánc szakértői megvizsgálják a címkézést, a csomagolás épségét, és tárolási teszteket végeznek. A minőségbiztosítási folyamat a boltokba kerülés után is folytatódik. Szigorú rendszer szerint követik nyomon a húsok lejárati idejét, és vásárlói teszteket is végeznek.
Országszerte közel 800 alkalmazott gondoskodik a legmagasabb szintű kiszolgálásról az áruházlánc hús- és baromfi pultjaiban. Közülük 248-an már tőkehús-szakeladói végzettséget is szereztek a Tesco Húsakadémián. A vállalat saját képzési rendszerének célja, hogy a vásárlók szakértő segítséget kaphassanak a húsok kiválasztásakor a hipermarketekben. A Tesco folyamatosan szem előtt tartja a vásárlók visszajelzéseit is: figyeli és értékeli azokat, majd a tapasztalatok alapján megteszik a szükséges lépéseket, hogy megfeleljenek a legmagasabb elvárásoknak. A vásárlói igények minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében olyan ingyenes szolgáltatásokat kínál a Tesco, mint a húsok ledarálása vagy felszeletelése, és az eladók akár egy szelet húst is levágnak a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Kiderült, mennyit keres a Tesco első embere
A Tesco vezérigazgatója, Ken Murphy, az idei évben rekordösszegű, 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >