Garantált minőségű magyar hús a Tescóban
A Tesco hetente mintegy 1 millió kilogramm friss húst értékesít. Az áruházakba kerülő baromfihús 100, a hal 90 és a vörös húsok 60 százaléka hazai beszállítóktól származik. A vállalat emellett a magyar húsexportot is segíti: a magyar baromfi több európai áruházban is az állandó kínálat részét képezi, főként Csehországban és az Egyesült Királyságban. A húsok szigorú, többlépcsős minőségellenőrzési folyamatot követően kerülnek a pultokba.
A Tesco számára kiemelten fontosak a magyar beszállítók a hústermékek esetén is: az áruházlánc Magyarországon összesen 16 beszállítóval dolgozik együtt a hal, 14-gyel a baromfi és 12-vel a vörös hús esetében. Annak érdekében, hogy csak a legjobb minőségű hús kerülhessen a vásárlók kosarába, a beszállítókkal szemben az egyik legfontosabb elvárás az áruházlánc saját, szigorú élelmiszerbiztonsági szabványának (TFMS) betartása.
Az ellenőrzési folyamat már a kiválasztáskor megkezdődik: az első beszállítás előtt átfogó vizsgálatokat folytat le a Tesco, annak érdekében, hogy minden előírásnak megfeleljen a partner. Ezt követően folyamatos technológusi látogatásokkal és harmadik fél általi auditokkal győződnek meg az áruházlánc minőségbiztosítási szakemberei arról, hogy a hús megfelelő minőségű. A központi raktár hetente 1-1,2 millió kilogramm húst fogad be, ekkor ismét próba elé állítják azok minőségét. Az áruházlánc szakértői megvizsgálják a címkézést, a csomagolás épségét, és tárolási teszteket végeznek. A minőségbiztosítási folyamat a boltokba kerülés után is folytatódik. Szigorú rendszer szerint követik nyomon a húsok lejárati idejét, és vásárlói teszteket is végeznek.
Országszerte közel 800 alkalmazott gondoskodik a legmagasabb szintű kiszolgálásról az áruházlánc hús- és baromfi pultjaiban. Közülük 248-an már tőkehús-szakeladói végzettséget is szereztek a Tesco Húsakadémián. A vállalat saját képzési rendszerének célja, hogy a vásárlók szakértő segítséget kaphassanak a húsok kiválasztásakor a hipermarketekben. A Tesco folyamatosan szem előtt tartja a vásárlók visszajelzéseit is: figyeli és értékeli azokat, majd a tapasztalatok alapján megteszik a szükséges lépéseket, hogy megfeleljenek a legmagasabb elvárásoknak. A vásárlói igények minél teljesebb körű kiszolgálása érdekében olyan ingyenes szolgáltatásokat kínál a Tesco, mint a húsok ledarálása vagy felszeletelése, és az eladók akár egy szelet húst is levágnak a vásárlóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >