Futurisztikus üzletet nyit a Rossmann
Új zászlóshajó-boltot nyít a Rossman Európa egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában, a lengyelországi Lódzban.

A jövő elkezdődött
A drogérialánc úgy fogalmazott, hogy az új bolt „lépés a jövőbe”. A modern formátum valóban futurisztikus érzést kelt, ahol a legújabb technológiák és brandek szinkronban vannak a legfrissebb globális trendekkel és kiváló vásárlási élményt biztosítanak.
Az üzlet négy zónára tagolódik. Az újratöltőállomáson a vásárlók újratölthetik újrafelhasználható samponos, tusfürdős, vagy mosogatószeres flakonjaikat. A szépségzónában a legismertebb szépségipari márkákkal találkozhatnak a vásárlók, kiegészítve egy manikűrszolgáltatással és egy selfie-fallal. Az egészségzóna széles választékát kínálja a vegán, gluténmentes és organikus termékeknek, a Grab and go-zónának pedig azok örülnek majd a legjobban, akik csak berohannak a boltba, hogy pár alapvető beszerzési cikket, pl. szappant, wc-papírt, vagy babaételt vegyenek.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >Nyárindító kedvezményes kuponakció a Rossmannál
A Rossmann idén nyáron is különleges meglepetéssel készül hűséges vásárlóinak:…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >