Futureal: pénteken nyílik az Etele Plaza
Péntektől fogadja a vásárlókat az Etele Plaza, a több mint 300 millió eurós (100 milliárd forint) beruházásban épült bevásárló- és szórakoztatóközpont – közölte az ingatlan fejlesztője a Futureal csütörtökön az MTI-vel.

Pénteken megnyílik az Etele Plaza, látványterv: futurealgroup.com
A Kelenföldi pályaudvar, a 4-es metró és az M1-M7 autópálya fővárosi bevezető szakaszának találkozásánál épült komplexumban a divatüzletek mellett élelmiszer-áruház, éttermek, kávézók, mozi, fitneszterem, gyermekjátszó is helyet kapott. A plázanyitáskor a bérbeadottság meghaladja a 90 százalékot.
A közlemény szerint az épület Magyarország első okosplázája, amelyben saját fejlesztésű mobilalkalmazáson és felhőalapú szolgáltatásokon keresztül segítenek a vevőknek egyebek mellett a navigációban és az ideális parkolóhely megtalálásában. A parkolóban 1300 helyet alakítottak ki, ezek közül csaknem 130 állomáson elektromos autók töltésére is van lehetőség.
Kereskedelmi környezetben elsőként az Etele Plazában alkalmazzák majd a magyar tervezők által az Óbudai Egyetemen kifejlesztett Ariadné elektronikus vakvezető rendszert, amely a látássérült és vak látogatókat segíti a tájékozódásban. A találmány lényege, hogy a járófelület alatt egy vezetősávot helyeztek el, amelyet egy speciálisan erre a célra tervezett fehér „okosbot” érzékel, a botban lévő eszköz pedig rezgéssel jelzi a vezetővonal irányát.
Kiemelték, hogy a plaza belső terei szinte teljesen érintésmentesek, a légtechnikai rendszer UV-lámpás csírátlanító szűrőegységei pedig másodpercek alatt pusztítják el a levegőben lévő vírusok és baktériumok csaknem 100 százalékát.
A Futureal a kelet-közép-európai régió egyik vezető ingatlanfejlesztő és befektető cégcsoportja, Európa 10 legnagyobb ingatlanfejlesztője között tartják számon. Alapítása óta a Futureal-csoport portfóliója több mint 180, összesen 3 millió négyzetméter bruttó alapterületű ingatlanfejlesztési projekttel bővült, több mint 5 milliárd euró értékben. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Gazdag zöldségkínálattal találkozhatnak a fogyasztók a húsvét előtti időszakban
Bőséges zöldségkínálattal várják a vásárlókat a hazai boltok, a hazai…
Tovább olvasom >Jóval kevesebbet költünk húsvétkor, mit karácsonykor, de azért 30%-kal többet, mint egy nagybevásárlásnál
Az ünnepi szezonok általában mindig erős időszakok a kiskereskedelemben, így…
Tovább olvasom >Húsvéti nagybevásárlás: nőhet a kereslet, a sonka mellett jön a pisztáciás csokinyúl is
A húsvét idén is erős forgalmat hozhat a kiskereskedelemben –…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >