Futja a mátrai borturizmus népszerűsítésére
A Mátrai Borvidék 33 millió forintot fordíthat bormarketingre. A pályázaton nyert pénzből elkészült egy kiadvány is, amely a Mátra borait, borászait, a finom nedűkhöz leginkább illő ételeket, valamint a Mátra turisztikai látványosságait mutatja be.
A tájékoztató kiadvány összeállításával régi vágya valósult meg a Mátrai Hegyközségi Tanácsnak, melynek képviselői már eddig is sokszor hangoztatták, hogy a Mátraalján igen kiváló borok és borászatok vannak, ám mindezzel csak kevesen vannak tisztában.
A "Mátrai borturista" című kiadvány lehetőséget ad arra, hogy minél szélesebb körben és minél több oldaláról ismerhessék meg az érdeklődők a történelmi borvidék sajátosságait és adottságait, ugyanakkor segíti a térség borturizmusának és idegenforgalmának fellendítését is. A Mátrai Borvidék marketingjét készítő szakemberek új szlogent is alkottak: mostantól a "Gyümölcsös, illatos, könnyed" jelmondat az arculatépítés vezérfonala.
A mátrai borokat népszerűsítő kampány azonban még nem fejeződött be: tájékoztató táblákat helyeztek el az M3-as autópálya mentén, és hamarosan a borvidéki településeken is felállítják azokat. Az új bormarketing eszközei között szerepel, hogy a jövőben játékokkal, nyereményekkel is ösztönözzék a mátrai borok fogyasztását – írja a Heol.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >