Funkcionális italgyártóban szerzett kisebbségi részesedést a Constellation Brands
A Constellation Brands kisebbségi részesedést vásárolt a Hiyo nevű funkcionális, alkoholmentes italokat gyártó vállalatban.
A befektetés a Constellation kockázati tőkebefektetési részlegén keresztül valósult meg, amely új és feltörekvő kategóriákba történő beruházásokra összpontosít.
A Hiyo „social tonic” italai adaptogéneket, nootropikumokat és növényi összetevőket tartalmaznak, mint például ashwagandha, L-teanine, süngomba és citromfű – írja a Just Drinks. A 335 ml-es dobozos kiszerelésben kapható termékek négy ízben érhetők el: feketeszeder-citrom, őszibarack-mangó, eper-guava és görögdinnye-lime. Az italok 30 kalóriát tartalmaznak és 0%-os alkoholtartalmúak.
John Utter, a Constellation üzletfejlesztésekért felelős alelnöke elmondta, hogy a vállalat az aktuális fogyasztói trendekkel összhangban lévő területeken kíván befektetni. Hangsúlyozta, hogy a Hiyo egyedülálló márkája és innovatív termékei az alkoholmentes funkcionális italpiac egyik leggyorsabban növekvő szereplőjévé tették a céget.
A Hiyo jelenleg több mint 3000 értékesítési ponton érhető el az Egyesült Államokban, többek között a Whole Foods Market és a Sprouts Farmers Market üzleteiben, valamint közvetlenül a vállalat weboldalán keresztül.
Evan Quinn, a Hiyo társalapítója és vezérigazgatója szerint a Constellation szakértelme és disztribúciós hálózata lehetővé teszi, hogy a Hiyot minden olyan helyen forgalmazzák, ahol sör, bor vagy töményitalok kaphatók.
A Constellation közleménye szerint a Hiyo 2025-ben új kiskereskedelmi bevezetéseket, termékinnovációt és csapatbővítést tervez.
Kapcsolódó cikkeink
Hódítanak a funkcionális gyümölcslevek a Közel-Keleten
A Közel-Kelet egyre meghatározóbb szereplője a globális gyümölcslépiacnak, ahogy az…
Tovább olvasom >Kevesebb bor fogy az az Egyesült Államokban
Az Egyesült Államokban 2024 augusztusáig 8%-kal csökkent a borértékesítés derül…
Tovább olvasom >A brit Urban Legendbe fektet a Mondelēz
Kisebbségi részesedést szerzett a Mondelēz International SnackFutures Ventures, a vállalat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Határozott fellépést ígér a GVH az élelmiszer-kiskereskedelemben
Minden rendelkezésre álló eszközével támogatja a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az…
Tovább olvasom >Miért került ismét terítékre az árstop?
Orbán Viktor miniszterelnök évértékelő beszédében újra felvetette a hatósági árak…
Tovább olvasom >