Frusztrációmentes csomagolás az Amazontól
Befektetett az Amazon az olasz CMC Machinery-be a retailóriás klímavállalása kapcsán.

Hamarabb teljesítik a kitűzött célt másoknál
A CMC technológiája segíti majd az ún. frusztrációmentes csomagolás irányelvek megvalósítását, amely által az Amazon arra készteti kereskedőit hogy csökkentsék az e-commerce anyagfelhasználást.
Az Amazon klímavállalási alapja (Climate Pledge Fund) azt a célt tűzte ki célul, hogy 2040-re eléri a karbonsemlegességet. A program 2020-ban kezdődött, a kezdőtőke 2 milliárd dollár volt.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >