Frusztrációmentes csomagolás az Amazontól
Befektetett az Amazon az olasz CMC Machinery-be a retailóriás klímavállalása kapcsán.
A CMC technológiája segíti majd az ún. frusztrációmentes csomagolás irányelvek megvalósítását, amely által az Amazon arra készteti kereskedőit hogy csökkentsék az e-commerce anyagfelhasználást.
Az Amazon klímavállalási alapja (Climate Pledge Fund) azt a célt tűzte ki célul, hogy 2040-re eléri a karbonsemlegességet. A program 2020-ban kezdődött, a kezdőtőke 2 milliárd dollár volt.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >