Frissáru Platformot indít útjára az ALDI Süd
Az ALDI Süd a zöldség- és gyümölcslogisztikát egy helyszínre koncentráló új koncepciót indított el. Az ALDI Süd Frissáru Platform egy kísérleti projektet követően a Rajna-Majna régióban indult el júliusban.
A diszkontlánc a logisztikai platformmal minimálisra kívánja csökkenteni a termények „farmtól az asztalig” tartó útját. A régió szívében található Ginsheim-Gustavsburg központból több mint 300 ALDI Süd üzlet kap naponta friss zöldség- és gyümölcsszállítmányt.
A platformon központilag történik a folyamat valamennyi lépése az áruimporttól kezdve, a szétválogatáson, az allokáción, a minőségellenőrzésen át a regionális vállalatokhoz való kiszállításig. Ennek eredményeképpen a logisztika sokkal hatékonyabb, és a közeljövőben más régiókban is bevezetésre vár – például Észak-Rajna-Vesztfália régióban, ahol a 2023 tavaszán kezdhet működni a Fruchtimport van Wylick partnerbeszállítóval való együttműködésben.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb…
Tovább olvasom >Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >Aldi DX: Digitalizációs újítások az Aldi Süd-től
Az Aldi Süd új IT- és digitalizációs ernyőmárkát létesített: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >