Frissáru Platformot indít útjára az ALDI Süd
Az ALDI Süd a zöldség- és gyümölcslogisztikát egy helyszínre koncentráló új koncepciót indított el. Az ALDI Süd Frissáru Platform egy kísérleti projektet követően a Rajna-Majna régióban indult el júliusban.
A diszkontlánc a logisztikai platformmal minimálisra kívánja csökkenteni a termények „farmtól az asztalig” tartó útját. A régió szívében található Ginsheim-Gustavsburg központból több mint 300 ALDI Süd üzlet kap naponta friss zöldség- és gyümölcsszállítmányt.
A platformon központilag történik a folyamat valamennyi lépése az áruimporttól kezdve, a szétválogatáson, az allokáción, a minőségellenőrzésen át a regionális vállalatokhoz való kiszállításig. Ennek eredményeképpen a logisztika sokkal hatékonyabb, és a közeljövőben más régiókban is bevezetésre vár – például Észak-Rajna-Vesztfália régióban, ahol a 2023 tavaszán kezdhet működni a Fruchtimport van Wylick partnerbeszállítóval való együttműködésben.
Kapcsolódó cikkeink
Megakadt a Lidl nemzetközi expanziója
Lefékezte a Lidl nemzetközi terjeszkedését. Egyes lengyelországi és spanyolországi beruházások a…
Tovább olvasom >Konszolidációba kezd az Aldi Nord Németországban
Az évek óta tartó költségmegtakarítás után a diszkont nemzetközi terjeszkedést…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Schwarz Csoport vezeti a nemzetközi márkaérték-toplistákat
A Brand Finance márkaértékelési tanácsadó legfrissebb jelentése szerint a Nestlé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >